Forumas
Forumas » Mobilieji telefonai » Nokia » Nokia Lumia 630 Dual SIM  + Rašyti žinutę
Nokia Lumia 630 Dual SIM
Pradžioje rodomi: seniausi | naujausi

Puslapiai: |1|2|3|4|5|

Rašykite tik atsiliepimus apie .
Diskusijoms ir klausimams yra skirta kita forumo kategorija - "Viskas apie mobiliuosius telefonus".
Netinkami pranešimai bus trinami be papildomo perspėjimo.
Vardas:
Žinutė:
Captcha:

ricii   2016-06-21, 20:07:16  |  cituoti
romas (Svečias) (2016-06-21, 19:24:20) rašė:
Ypatingų problemų neturiu , bet nervuoja , kai , kalbant su abonentu , telefonas pradeda persikrovinėti , nutraukia pokalbį ir tai trunka kelias minutes . Kam to reikia ir ar negalima atjungti šios nesuprantamos funkcijos ?
Taip neturėtų būti. Persikrovinėjimo problema turėtų būti ištaisyta su atnaujinimu. Eikite į PARAMETRAI->telefono naujinimas->Tikrinti ar yra naujinių ir atsisiųsti per wifi. Arba atnaujinti operacinę sistemą su kompiuteriu naudojant Windows Device Recovery Tool. Visi esami duomenys telefone bus ištrinti, todėl rekomensuoju pasidaryti atsarginę kopiją.

romas (Svečias)   2016-06-21, 19:24:20  |  cituoti
Ypatingų problemų neturiu , bet nervuoja , kai , kalbant su abonentu , telefonas pradeda persikrovinėti , nutraukia pokalbį ir tai trunka kelias minutes . Kam to reikia ir ar negalima atjungti šios nesuprantamos funkcijos ?

(Svečias)   2016-05-07, 03:57:32  |  cituoti
Nedurnas (Svečias) (2016-05-07, 03:32:44) rašė:
Gerai sugalvot padėt forme lankytojam už ka?

Adgjm77 (pažengęs)   2016-05-06, 19:38:23  |  cituoti
Adgjm teisus (Svečias) (2016-05-05, 23:58:24) rašė:
Adgjm77 (2016-04-15, 13:59:35) rašė:
Degraduoja windows. Jau ir ištikimiausiems fanams nelaiko nervai nuo nesamonių. Net pagrindinių, basic, funkcijų nepavyksta atlikti su wp telefonais.

Since Microsoft is offering the Lumia 950/950 XL with a "Buy 1 Get 1 Free" I decided to take the plunge and give it a try. I got my 950 XL and 950 today and decided to make the XL the primary device and list the 950 on eBay. If it sells then I got an XL for ~$150-20, not too bad. Was going to take a weekend challenge and see if this could become my daily driver.

Turned on the phone, logged into my account(s) and upgraded to the latest version. I then started to install and update the apps.
- 6snap
- Facebook update
- NBC Sports (BPL fan)
- Yelp
- Waze
- Fandango
- The list goes on.

I know that there is a rather large app gap (especially with banking apps and games) but the essentials were there: Hulu, Netflix, Uber and even some of my vacation apps like Delta, Hilton, Marriott. But that's where things started to become a problem. I went to the Store and every time I would try and type an app in search, the keyboard would appear then disappear. This happened over and over and I couldn't search for anything. Then the store crashed.

This started to happen a lot...A LOT, but I got the apps installed and customized my home screen to make it my own.

I can deal with a few crashes and thought nothing of it. I finally popped my SIM card in and then things start to go bad...fast. I restart the phone and send myself a test text, nothing. But then I get the "Test" message. Cool, everything is up and running. Then I get another "Test" text to myself, then another, then another, then another and I get the message that there has been a change in my SIM card and I must restart.

I restart the phone and try sending myself another message of "The quick brown fox jumped over the lazy dog." Nothing. I message my friend over Hangouts to text me and nothing comes in. Doing what any normal person would do, I went to Google to see if this is a known issue and I see that I should check the SIM card settings. I go into the Settings, then Phone and the Settings app crashes. I try to go back in and Settings crashes. I go back in and finally get to go to the SIM card area and the phone locks up and surprise Settings crashes.

I cannot make calls, I cannot text, and I have no data and I cannot access the Settings app to ensure everything is correctly using SIM 1 as my primary SIM card or that the settings are correct. (And yes, I turned off iMessage and had a friend with Android text me to ensure it wasn't an iMessage/iPhone issue).

I put the SIM card back into my iPhone and got the "Test" texts twice and the "The quick brown fox jumped over the lazy dog" text as well as the texts from my friend.

I read the reviews that there were so issues with the Lumia 950 XL at launch, but this is unacceptable. This is a consumer device that has been on the market for many months and yet it is still unusable. I will give it another try tomorrow when I'm not nearly as frustrated but I cannot make this my daily driver if it can't even do the most basic of what phones do.
Taip pritariu

ricii   2016-05-06, 17:59:38  |  cituoti
0_0 (Svečias) (2016-05-06, 17:54:46) rašė:
ricii (2016-05-06, 07:03:06) rašė:
Na taip apsu uztenka, bet kad tiek bugų ir nedadielku tai nesitikejau. Labai apleista os. Dar lauksiu smartu su didesniais nei 6 coliai ekranais ir kompiuterine windows versija (šiek tiek, labai mažai modifikuota). Dabar smartai labai galingi, lai deda Windows pc ir viskas, ner ko žaisti su mobile versijomis.
Kažkada tai žada Surface Phone išleist su pilnais win, bet... Žada jau senai. :)

0_0 (Svečias)   2016-05-06, 17:54:46  |  cituoti
ricii (2016-05-06, 07:03:06) rašė:
Čia tiems, kas pereina iš guglo ir super socialiai aktyvūs buvo, tai windoss ne jiems. Paprastiems žmogeliams, appsų čia sočiai, kam tokie kaip snapchatai reikalingi nežinau, visai gerai, kad jo ir nėra. :)
Na taip apsu uztenka, bet kad tiek bugų ir nedadielku tai nesitikejau. Labai apleista os. Dar lauksiu smartu su didesniais nei 6 coliai ekranais ir kompiuterine windows versija (šiek tiek, labai mažai modifikuota). Dabar smartai labai galingi, lai deda Windows pc ir viskas, ner ko žaisti su mobile versijomis.

ricii   2016-05-06, 07:03:06  |  cituoti
Čia tiems, kas pereina iš guglo ir super socialiai aktyvūs buvo, tai windoss ne jiems. Paprastiems žmogeliams, appsų čia sočiai, kam tokie kaip snapchatai reikalingi nežinau, visai gerai, kad jo ir nėra. :)

Adgjm teisus (Svečias)   2016-05-05, 23:58:24  |  cituoti
Adgjm77 (2016-04-15, 13:59:35) rašė:
Degraduoja windows. Jau ir ištikimiausiems fanams nelaiko nervai nuo nesamonių. Net pagrindinių, basic, funkcijų nepavyksta atlikti su wp telefonais.

Since Microsoft is offering the Lumia 950/950 XL with a "Buy 1 Get 1 Free" I decided to take the plunge and give it a try. I got my 950 XL and 950 today and decided to make the XL the primary device and list the 950 on eBay. If it sells then I got an XL for ~$150-20, not too bad. Was going to take a weekend challenge and see if this could become my daily driver.

Turned on the phone, logged into my account(s) and upgraded to the latest version. I then started to install and update the apps.
- 6snap
- Facebook update
- NBC Sports (BPL fan)
- Yelp
- Waze
- Fandango
- The list goes on.

I know that there is a rather large app gap (especially with banking apps and games) but the essentials were there: Hulu, Netflix, Uber and even some of my vacation apps like Delta, Hilton, Marriott. But that's where things started to become a problem. I went to the Store and every time I would try and type an app in search, the keyboard would appear then disappear. This happened over and over and I couldn't search for anything. Then the store crashed.

This started to happen a lot...A LOT, but I got the apps installed and customized my home screen to make it my own.

I can deal with a few crashes and thought nothing of it. I finally popped my SIM card in and then things start to go bad...fast. I restart the phone and send myself a test text, nothing. But then I get the "Test" message. Cool, everything is up and running. Then I get another "Test" text to myself, then another, then another, then another and I get the message that there has been a change in my SIM card and I must restart.

I restart the phone and try sending myself another message of "The quick brown fox jumped over the lazy dog." Nothing. I message my friend over Hangouts to text me and nothing comes in. Doing what any normal person would do, I went to Google to see if this is a known issue and I see that I should check the SIM card settings. I go into the Settings, then Phone and the Settings app crashes. I try to go back in and Settings crashes. I go back in and finally get to go to the SIM card area and the phone locks up and surprise Settings crashes.

I cannot make calls, I cannot text, and I have no data and I cannot access the Settings app to ensure everything is correctly using SIM 1 as my primary SIM card or that the settings are correct. (And yes, I turned off iMessage and had a friend with Android text me to ensure it wasn't an iMessage/iPhone issue).

I put the SIM card back into my iPhone and got the "Test" texts twice and the "The quick brown fox jumped over the lazy dog" text as well as the texts from my friend.

I read the reviews that there were so issues with the Lumia 950 XL at launch, but this is unacceptable. This is a consumer device that has been on the market for many months and yet it is still unusable. I will give it another try tomorrow when I'm not nearly as frustrated but I cannot make this my daily driver if it can't even do the most basic of what phones do.

ricii   2016-05-05, 09:50:34  |  cituoti
Supermene (Svečias) (2016-05-04, 23:53:16) rašė:
Sveiki ar ant sitos lumios yra koks apps kur galima butu parsisiust snapchat?
Mokamas ir dėl windows 10 mobile kažkoks yra: https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/specter/9nblggh5kldb?tduid=(fd5ccdac31c89d093ad55594fcb21fc0)(256380)(2459594)(TnL5HPStwNw-PFTC3z8dZwx13wGI3qMLJw)()

Oficialaus snapchat sakė neleis dėl windows'ų.

Supermene (Svečias)   2016-05-04, 23:53:16  |  cituoti
Sveiki ar ant sitos lumios yra koks apps kur galima butu parsisiust snapchat?

dario600 (Svečias)   2016-04-15, 13:49:28  |  cituoti
Adgjm77 (2016-04-15, 12:49:52) rašė:
Noriu parduot šita telefona bet iš mano kitos lumia eina informacija žymos numeriai persikele ka daryt kad nepersikelt nusipirks žmogus telefona ir gaus visa mano informacija .Pavyzdys savo lumia 640xl skype yrašau merginos numery jis persikele į kita lumia adresų knygon ir ištrint negaliu.
Atstatyk gamyklos parametrus ir tavo MS paskyra iš telefono bus pašalinta, kaip ir visa kita info (žaidimai, nuotraukos ir t.t.).
Parametrai > Apie > atkurti gamyklos parametrus

daiva555   2015-06-27, 16:39:30  |  cituoti
Sveiki. patarkit, prasau ka reikia padaryt kad galeciau ziuret televizijos laidas per telefona. Pvz noriu paziuret filma per LNKgo ir raso kad klaida ir nerodo. Ka daryt??? Aciu:)

ricii   2015-06-27, 12:12:09  |  cituoti
Adgjm77 (2015-06-27, 09:34:42) rašė:
ricii (2015-06-27, 09:15:09) rašė:
Automatinis ryšys nusistato ir viskas ir niekas nepadeda visvien dvi rodo H+ rodo taip 1 Labas H+ ir viršui 1 H+ prie ryžio padalu taip rodo ir da kai viršutinis vienetas dinksta atsiranda strelyte tai neturi but?
Parasyk man savo e.pasta i asmenines zinutes, ziuresim kas kaip ten.

ricii   2015-06-27, 09:15:09  |  cituoti
arunnass (2015-06-27, 08:58:32) rašė:
Adgjm77 (2015-06-27, 08:54:17) rašė:
Tai o kas blogai su H+.? H+ pagerintas 3G..Tavo telefonas LTE nepalaiko.
Rodo kad abi sim H+, tame ir problema, nors tik viena sim ideta.

Bandyk eit i parametrai > mobilusis rysis ir SIM > (paskrolink zemyn) ir pasirink Didziausia rysio sparta, pasirink 2G.

arunnass (ekspertas)   2015-06-27, 08:58:32  |  cituoti
Adgjm77 (2015-06-27, 08:54:17) rašė:
ricii (2015-06-26, 09:11:40) rašė:
Atstačiau gamyklinius parametrus nepadejo vistiek rodo du H+ i garantiny vešt ar ka
Tai o kas blogai su H+.? H+ pagerintas 3G..Tavo telefonas LTE nepalaiko.

Adgjm77 (pažengęs)   2015-06-27, 08:54:17  |  cituoti
:)

ricii   2015-06-26, 09:11:40  |  cituoti
Adgjm77 (2015-06-26, 09:10:03) rašė:
ricii (2015-06-26, 08:25:59) rašė:
Aišku reiks atkurt gamyklinius parametrus gal susitvarkys viskas
Padares pranesk ar susitvarke.

Adgjm77 (pažengęs)   2015-06-26, 09:10:03  |  cituoti

ricii   2015-06-26, 08:25:59  |  cituoti
Adgjm77 (2015-06-25, 21:40:05) rašė:
saskis (2015-06-25, 21:30:40) rašė:
Perdejau 2 lizda du H+ visvien rodo internetas stringa letai krauna 3g ryšiu kartais neužkrauna visai puslapio rodo bandykit antra kart kartot
Kazkoks cia kosmosas pas tave.
Gali tekt atkurt gamyklinius parametrus, jei taip uzstrigo OS.

Adgjm77 (pažengęs)   2015-06-25, 21:40:05  |  cituoti

+ Rašyti žinutę

Puslapiai: |1|2|3|4|5|

Mobili.lt naujienos

Pirkite Galaxy A55 5G arba Galaxy A35 5G telefoną ir gaukite sportinę Galaxy Fit3 apyrankę dovanų! (0)

📱✨ Pasinaudokite šia puikia galimybe! 🎁
Pirkite Galaxy A55 5G arba Galaxy A35 5G telefoną ir gaukite sportinę Galaxy Fit3 apyrankę dovanų! 🤗
#GalaxyA55 #GalaxyA35 #GalaxyFit3 #naujienos
Pasiūlymas salonuose bei internete www.mobili.lt

2024-03-21

Plačiau »

Samsung Galaxy Fit3 (1)

🌟 Pristatome naujiena! 🌟
Galaxy Fit3 laikrodis už tik 69€! 💫

2024-02-23

Plačiau »

Pristatome naujausiąjį Samsung S24 išmanųjį! (0)

Naujoji Samsung S24 serija - žingsnis į ateitį! 🚀 Išskirtinės inovacijos, užtikrintas galingumas ir nepriekaištingas stilius - viskas viename telefone! 📱💫 Atrask technologijų viršūnes su Samsung S24! #SamsungS24 #Inovacijos #Technologijos

2024-01-19

Plačiau »

Registruokis ir sužinok pirmas apie NAUJAUSIĄ Galaxy AI (0)

2024-01-03

Plačiau »

Naujausias Samsung Galaxy S23 FE jau prekyboje! (0)

📱 Naujausias Samsung Galaxy S23 FE jau prekyboje! 🚀
Dabar, pirkdamas šį telefoną, gauk Galaxy Buds FE belaides ausines - DOVANŲ! 😍
Ar jau esate išbandę naują telefoną? Užsukite į saloną ir pamatykite gyvai! 🔥
#SamsungGalaxyS23FE #NewPhone #Technology #Innovation

2023-12-04

Plačiau »

Visos mobili.lt naujienos »

© Mobili linija, 2024. Visos teisės saugomos.
Skype" – tai programinės įrangos dalelė, suteikianti galimybę bet kurioje pasaulio vietoje nemokamai skambinti kitam asmeniui, prisijungusiam "Skype". Nors skambučiai nieko nekainuoja, jų kokybė išties yra puiki. Jei jūsų draugai, šeimos nariai ar kolegos turi prie interneto prijungtas kameras, galite naudotis ir nemokamu vaizdo ryšiu. Jūs netgi galite labai pigiai skambinti į fiksuotojo ir mobiliojo ryšio telefonus (be to, nėra jokio įjungimo ar abonentinio mokesčio).
www.skype.com/intl/lt
3G
(3G)trečiosios kartos ryšys.
3G ryšys įgalina perduoti duomenis iki 2Mbps greičiu.
3G ryšys dar vadinamas UMTS arba WCDMA .
LTE
"Long Term Evolution" - Tai kuriamas ketvirtosios kartos mobiliojo ryšio technologijų rinkinys. Jis užtikrins itin didelį duomenų perdavimo greitį ( iki 1G/s arba 1000Mb/s)