|
|
|
|
nesiau nes turi perklijuoti
|
o pats keitei ekrana ar i taisykla nesei?
|
turejau ir as tokia problemele tai ekrana parsisiunciau is aliexpress.com tik reike pora menesuku palaukt iki atsiunte :)
|
Sveiki, turiu problemą, mano monsterio ekranas suskilo ir sensorinis ekranas nebeveikia, nunešiau jį į mobilią taisyklą ir man pasakė, kad šio modelio detaliu nebegauna ir kad sutaisyti negalės, po to nunešiau į mttc, ten man pasakė, kad šio modelio netvarko. kreipiausi dar į kelias taisyklas, bet gavau neigiamą atsakymą. Prašau patarti, kur galima suremontuoti, būčiau dėkingas. :)
|
sarunas (Svečias) (2014-03-27, 23:07:39) rašė:
sugedo mano monsteris nunesiau i garantini. taise 1men. gavau sms kad sutvarke. pasiemiau vistiek neveikia. tai pardavejas sako tu sugadinai. sakau kaip. juk net is parduotuves neisejau. tada vel issiunte i remonta. ryt rasau skunda i vartotoju teises, nes daede su savo nesamonem. taiso taiso ir nepataiso. Viskas yra išsprendžiama, šiuo klausimu susisiekite su Mobili Linija (brokas@mobili.lt, tiekimas@mobili.lt)
|
sugedo mano monsteris nunesiau i garantini. taise 1men. gavau sms kad sutvarke. pasiemiau vistiek neveikia. tai pardavejas sako tu sugadinai. sakau kaip. juk net is parduotuves neisejau. tada vel issiunte i remonta. ryt rasau skunda i vartotoju teises, nes daede su savo nesamonem. taiso taiso ir nepataiso.
|
diwydo (2014-01-24, 23:51:13) rašė:
nunešiau taisyti prieš naujus metus (persikrovinėjo nuo vibracijos). man pasakė, kad siųs kažkur į lietuvą, paskui jei nesutvarkys į lenkiją, jei ten nesutvarkys tai dar velniai žino kur. žodžiu pasakė, kad iki vėlykų sugrįš. atsirado dabar naujinimas androido, knieti išbandyti, bet negali.... tikrai galėtų susimastyti dėl garantinio aptarnavimo!!! Butent aš tokiu telefonu nežinomu gamintoju ir neperku jei sugenda poto vieno bedos prasideda.
|
nunešiau taisyti prieš naujus metus (persikrovinėjo nuo vibracijos). man pasakė, kad siųs kažkur į lietuvą, paskui jei nesutvarkys į lenkiją, jei ten nesutvarkys tai dar velniai žino kur. žodžiu pasakė, kad iki vėlykų sugrįš. atsirado dabar naujinimas androido, knieti išbandyti, bet negali.... tikrai galėtų susimastyti dėl garantinio aptarnavimo!!!
|
Artovok (2013-12-26, 19:38:31) rašė:
ne tai sita as puikiai suprantu kaip pakeisti(jai ji yra)
Bet as turejau galvoj ,kad ka daryt jai pas mane nera lt kalbos telefone visai Jei nėra telefone pasirinkt meniu lietuvių kalba, reiškia, kad turi nusistatyt tą, kurią geriausiai moki kalbą. :) Deja...
|
ne tai sita as puikiai suprantu kaip pakeisti(jai ji yra)
Bet as turejau galvoj ,kad ka daryt jai pas mane nera lt kalbos telefone visai
|
Artovok (2013-12-26, 10:54:34) rašė:
Sveiki norejau paklaust kaip pakeist kad lietuviskas meniu butu .
nes dabar tik angliskas
ka reikia parsisiusti ir kaip idiegti
aciu is anksto
visus su sventem :) Prašom, išsamiai parodyta, kaip tai padaryti ;)
Ir jus su šventėmis :)
|
Sveiki norejau paklaust kaip pakeist kad lietuviskas meniu butu .
nes dabar tik angliskas
ka reikia parsisiusti ir kaip idiegti
aciu is anksto
visus su sventem :)
|
djst (2013-11-21, 13:45:58) rašė: Skindred123 (2013-11-21, 12:30:22) rašė:
... Tai to "pacaniuko" darbas yra vienoks, o tokias neelines situacijas geriausia spręsti su kompetetingu asmeniu, taisyklos atsakingu (vyriausiuoju), bet ne su meistru. Jo darbas taisyti, o ne šnekučiuotis. Visada galima rasti išeitį ir sprendimą, kaip ir visada galima paverkšlenti forume :) Žinoma kad galima, tai teks matyt rytoj vykti pas jus į taisyklą. Nes sakyk tu ką nori verkšlenu ar ne bet taisymas neturi užtrukt tiek ilgai, čia yra absurdas.
|
Skindred123 (2013-11-21, 12:30:22) rašė: Juliakasss (2013-11-21, 02:20:27) rašė:
... Nebenusišnekėk gerai? Jeigu jau suteiki garantiją, pardavinėji aparatą tai turi būti ir normalus aptarnavimas, nes čia absurdas.
djst (ekspertas) , nuėjęs buvau pas juos į taisyklą, sedėjo kažkoks pacaniukas sakau kodėl nesutaisot telefono, sako nieko negaliu padaryti ne lietuvoj telefonas ir panašiai, sakau kiek taisys laiko, sako greit, nežino. Iš vis kai atnešiau aparatą sakė sutaisys per vieną savaitę max. Absurdas, ką vėl nueisiu ir vėl man sakys, oi nieko negalime padaryti ir panašiai, nueisiu ir išaiskišnsiu gaištu laiką savo brangų čia per jus. Tai to "pacaniuko" darbas yra vienoks, o tokias neelines situacijas geriausia spręsti su kompetetingu asmeniu, taisyklos atsakingu (vyriausiuoju), bet ne su meistru. Jo darbas taisyti, o ne šnekučiuotis. Visada galima rasti išeitį ir sprendimą, kaip ir visada galima paverkšlenti forume :)
|
Juliakasss (2013-11-21, 02:20:27) rašė: Skindred123 (2013-10-31, 12:35:46) rašė:
... nereikia pirkti tokiu aparatu ML cia principe ne prie ko, tas pats ir su htc juos lietuviai netaiso siuncia I latvija, tad manau siam tiesiog daliu near tai near ko kaltinti pardavejo, pirk tai kas perkama ir problem su detalemis nebus, tas pats yra ir su automobiliais. Nebenusišnekėk gerai? Jeigu jau suteiki garantiją, pardavinėji aparatą tai turi būti ir normalus aptarnavimas, nes čia absurdas.
djst (ekspertas) , nuėjęs buvau pas juos į taisyklą, sedėjo kažkoks pacaniukas sakau kodėl nesutaisot telefono, sako nieko negaliu padaryti ne lietuvoj telefonas ir panašiai, sakau kiek taisys laiko, sako greit, nežino. Iš vis kai atnešiau aparatą sakė sutaisys per vieną savaitę max. Absurdas, ką vėl nueisiu ir vėl man sakys, oi nieko negalime padaryti ir panašiai, nueisiu ir išaiskišnsiu gaištu laiką savo brangų čia per jus.
|
Skindred123 (2013-10-31, 12:35:46) rašė:
Labai nusivyliau mobilia linija.
Turiu ši modelį, sugedo man jis. Pradėjo nebesikrauti aparatas, nunešiau taisyti, sakė gali užtrukt taisymas tik kelias dienas, patikėjau. Jau praėjo trys savaitės kaip paėmė mano telefoną, o būna kaip yra "taisoma" taip ir stovi. Ar tai yra normalu? pogalais jeigu prastovės garantiniam tas telefonas du mėnesius, norit pasakyt jog man tą garantinį laikotarpį nuskaičuos ir nebeliks jo nors net nesinaudojau telefonu? Absurdas yra prarasti 5-10procentus garatinio laikotarpio dėl jūsų nekompetitingumo.
Aš suprantu jog čia ne LG, ne Nokia, kad dalių būtų visur, bet mielieji jūs apsiėmėt pardavinėti šiuos telefonus tai prašom operatyviai ir taisyti gedimus. Neduok dieve dar gausiu atsakymą, jog "gedimų nerasta" parsinešiu telefoną ir jis vėl nebesikraus.
Dar tokių šposų nebuvo man su telefonais, senukas k800i jau 7 ar 8 metus laiko ir jokio gedimo negavęs nei kart nors mėtytas vos ne iš penkto aukšto ir pan.
Jau geriau tada nueit į šaraškinus ar dar kur, nusipirkti daug pigiau aparatą ir sumokėt už taisymą tuos 100lt negu čia pirkt atseit su garantija, o paskui laukti velniai žino kiek kol atgausi daiktą už kurį daug sumokėjai.
Labai nusivyliau jumis ir tikrai pažadu nebepirkti iš jūsų, sudie. nereikia pirkti tokiu aparatu ML cia principe ne prie ko, tas pats ir su htc juos lietuviai netaiso siuncia I latvija, tad manau siam tiesiog daliu near tai near ko kaltinti pardavejo, pirk tai kas perkama ir problem su detalemis nebus, tas pats yra ir su automobiliais.
|
Skindred123 (2013-11-20, 22:58:54) rašė: Skindred123 (2013-10-31, 12:35:46) rašė:
... Priėmimo data 2013-10-11, iki dabar 2013-11-20 vis dar taisoma? Kiek galima po galais? Gal yra galimybė kažkaip susigrąžinti pinigus ar pakeisti į kitą telefoną? Nes atsiprašau tiek laiko taisyti tai absurdas, kam čia skundą rašyti, gal kažkas iš darbuotojų atrašys ar čia niekas iš darbuotojų net neskaito komentarų? , ar teks vėl į taisyklą ateiti ir aiškintis kodėl taip ilgai? Atsiprašau nusipirkau daiktą ir jau 2 mėnesius tuoj garantiniam prabus, kur tai matyta? Nusivyliau mobilia linija labai stipriai. O ne logiškiau būtų kreiptis į Mobilios taisyklą, ten kur priduotas telefonas? Arba ten kur pirkote? Net gi galima nuvažiuoti į Mobilios ofisą arba NET paskambinti. Nejau manote, kad parašius forume viskas vyks greičiau, juk telefoną pirkote taip pat ne per forumą.
KONTAKTAI
Sėkmės išsprendžiant iškilusius nesklandumus.
|
Skindred123 (2013-10-31, 12:35:46) rašė:
Labai nusivyliau mobilia linija.
Turiu ši modelį, sugedo man jis. Pradėjo nebesikrauti aparatas, nunešiau taisyti, sakė gali užtrukt taisymas tik kelias dienas, patikėjau. Jau praėjo trys savaitės kaip paėmė mano telefoną, o būna kaip yra "taisoma" taip ir stovi. Ar tai yra normalu? pogalais jeigu prastovės garantiniam tas telefonas du mėnesius, norit pasakyt jog man tą garantinį laikotarpį nuskaičuos ir nebeliks jo nors net nesinaudojau telefonu? Absurdas yra prarasti 5-10procentus garatinio laikotarpio dėl jūsų nekompetitingumo.
Aš suprantu jog čia ne LG, ne Nokia, kad dalių būtų visur, bet mielieji jūs apsiėmėt pardavinėti šiuos telefonus tai prašom operatyviai ir taisyti gedimus. Neduok dieve dar gausiu atsakymą, jog "gedimų nerasta" parsinešiu telefoną ir jis vėl nebesikraus.
Dar tokių šposų nebuvo man su telefonais, senukas k800i jau 7 ar 8 metus laiko ir jokio gedimo negavęs nei kart nors mėtytas vos ne iš penkto aukšto ir pan.
Jau geriau tada nueit į šaraškinus ar dar kur, nusipirkti daug pigiau aparatą ir sumokėt už taisymą tuos 100lt negu čia pirkt atseit su garantija, o paskui laukti velniai žino kiek kol atgausi daiktą už kurį daug sumokėjai.
Labai nusivyliau jumis ir tikrai pažadu nebepirkti iš jūsų, sudie. Priėmimo data 2013-10-11, iki dabar 2013-11-20 vis dar taisoma? Kiek galima po galais? Gal yra galimybė kažkaip susigrąžinti pinigus ar pakeisti į kitą telefoną? Nes atsiprašau tiek laiko taisyti tai absurdas, kam čia skundą rašyti, gal kažkas iš darbuotojų atrašys ar čia niekas iš darbuotojų net neskaito komentarų? , ar teks vėl į taisyklą ateiti ir aiškintis kodėl taip ilgai? Atsiprašau nusipirkau daiktą ir jau 2 mėnesius tuoj garantiniam prabus, kur tai matyta? Nusivyliau mobilia linija labai stipriai.
|
Praėjo 4 savaitės be kelių dienų ir mano telefonas vis dar remontuojamas... Per tą laiką gavau pasikeisti pakaitinį telefoną, nes buvau gavęs sugedusį, nėjo pajungti prie PC... Paprašiau išsiaiškinti dėl manojo telefono, tai išsiaiškino, kad telefonas taisomas ne Lietuvoje, todėl užtruks vėl ilgai ir galima rašyti prašymą dėl telefono pakeitimo nauju arba pinigų grąžinimo... Nelabai man kelia pasitikėjimą Pentakram, nelabai man patinka mobililinija...
|
Labai nusivyliau mobilia linija.
Turiu ši modelį, sugedo man jis. Pradėjo nebesikrauti aparatas, nunešiau taisyti, sakė gali užtrukt taisymas tik kelias dienas, patikėjau. Jau praėjo trys savaitės kaip paėmė mano telefoną, o būna kaip yra "taisoma" taip ir stovi. Ar tai yra normalu? pogalais jeigu prastovės garantiniam tas telefonas du mėnesius, norit pasakyt jog man tą garantinį laikotarpį nuskaičuos ir nebeliks jo nors net nesinaudojau telefonu? Absurdas yra prarasti 5-10procentus garatinio laikotarpio dėl jūsų nekompetitingumo.
Aš suprantu jog čia ne LG, ne Nokia, kad dalių būtų visur, bet mielieji jūs apsiėmėt pardavinėti šiuos telefonus tai prašom operatyviai ir taisyti gedimus. Neduok dieve dar gausiu atsakymą, jog "gedimų nerasta" parsinešiu telefoną ir jis vėl nebesikraus.
Dar tokių šposų nebuvo man su telefonais, senukas k800i jau 7 ar 8 metus laiko ir jokio gedimo negavęs nei kart nors mėtytas vos ne iš penkto aukšto ir pan.
Jau geriau tada nueit į šaraškinus ar dar kur, nusipirkti daug pigiau aparatą ir sumokėt už taisymą tuos 100lt negu čia pirkt atseit su garantija, o paskui laukti velniai žino kiek kol atgausi daiktą už kurį daug sumokėjai.
Labai nusivyliau jumis ir tikrai pažadu nebepirkti iš jūsų, sudie.
|
Šioje temoje naujų žinučių kurti negalima.
|
Puslapiai: |1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|
|
|
|
Samsung Galaxy Fit3 (0)
🌟 Pristatome naujiena! 🌟
Galaxy Fit3 laikrodis už tik 69! 💫
|
Pristatome naujausiąjį Samsung S24 išmanųjį! (0)
✨ Naujoji Samsung S24 serija - žingsnis į ateitį! 🚀 Išskirtinės inovacijos, užtikrintas galingumas ir nepriekaištingas stilius - viskas viename telefone! 📱💫 Atrask technologijų viršūnes su Samsung S24! #SamsungS24 #Inovacijos #Technologijos
|
Registruokis ir sužinok pirmas apie NAUJAUSIĄ Galaxy AI (0)
|
Naujausias Samsung Galaxy S23 FE jau prekyboje! (0)
📱 Naujausias Samsung Galaxy S23 FE jau prekyboje! 🚀
Dabar, pirkdamas šį telefoną, gauk Galaxy Buds FE belaides ausines - DOVANŲ! 😍
Ar jau esate išbandę naują telefoną? Užsukite į saloną ir pamatykite gyvai! 🔥
#SamsungGalaxyS23FE #NewPhone #Technology #Innovation
|
Garsas kaip Niekada Anksčiau! Galaxy Buds2 - Tavo Muzikos Partneris! (0)
|
Visos mobili.lt naujienos »
|