Forumas
Forumas » Mobilieji telefonai » Samsung » Samsung Galaxy S6 Edge+ 32GB  + Rašyti žinutę
Samsung Galaxy S6 Edge+ 32GB
Pradžioje rodomi: seniausi | naujausi

Puslapiai: |1|2|3|4|5|6|7|8|9|

 
prokop (darbuotojas)   2016-10-19, 09:38:13  |  cituoti
ssx (2016-10-19, 09:34:11) rašė:
marvelas (2016-10-19, 06:41:24) rašė:
...
Dek permatoma ,labai plona silikonini dekliuka ir isvaizda tel matosi ir rankoj patogus pasidaro,neslysta,taip pirstu antspaudu neberanka ir kas svarbiausia nesibraizo tel :) Siunciaus is ebay,2eurus sumokejau :D
Pas mus yra ir toks Nillkin Nature Series TPU case for Samsung Galaxy S6 Edge Plus 0.6mm
0

ssx (ekspertas)   2016-10-19, 09:34:11  |  cituoti
marvelas (2016-10-19, 06:41:24) rašė:
mindosas (2016-10-18, 18:26:07) rašė:
...
tai vakar ta ir padariau, o reikia nugarelei apsaugos ar nieko ten neklijuoti?
Dek permatoma ,labai plona silikonini dekliuka ir isvaizda tel matosi ir rankoj patogus pasidaro,neslysta,taip pirstu antspaudu neberanka ir kas svarbiausia nesibraizo tel :) Siunciaus is ebay,2eurus sumokejau :D
0

marvelas (teršėjas)   2016-10-19, 09:11:34  |  cituoti
prokop (2016-10-19, 07:56:00) rašė:
marvelas (2016-10-19, 06:41:24) rašė:
...
Yra stiklas nillkin nugareliai. Arba laibai plonas dekliukas, pats naudoju Galim uzsakyti laukt savaite.

http://www.nillkin.com/english/proshow.asp?mid=2&sid=0&tid=0&cid=1&scid=&id=5489&page=1

http://www.nillkin.com/english/proshow.asp?mid=2&sid=0&tid=0&cid=1&scid=&id=5477&page=1
:D gerai, kad ne 2 menesius :D
0

prokop (darbuotojas)   2016-10-19, 07:56:00  |  cituoti
marvelas (2016-10-19, 06:41:24) rašė:
mindosas (2016-10-18, 18:26:07) rašė:
...
tai vakar ta ir padariau, o reikia nugarelei apsaugos ar nieko ten neklijuoti?
Yra stiklas nillkin nugareliai. Arba laibai plonas dekliukas, pats naudoju Galim uzsakyti laukt savaite.

http://www.nillkin.com/english/proshow.asp?mid=2&sid=0&tid=0&cid=1&scid=&id=5489&page=1

http://www.nillkin.com/english/proshow.asp?mid=2&sid=0&tid=0&cid=1&scid=&id=5477&page=1
0

marvelas (teršėjas)   2016-10-19, 06:41:24  |  cituoti
mindosas (2016-10-18, 18:26:07) rašė:
maziausiai nervu kainuojantis variantas, ismesk s-view dekla, uzsiklijuok apsaugine plevele ir toliau naudok ramiai. cia juk ne gedimas, o nevykes deklas.
tai vakar ta ir padariau, o reikia nugarelei apsaugos ar nieko ten neklijuoti?
0

marvelas (teršėjas)   2016-10-19, 06:39:29  |  cituoti
kai tik neprisiregistraves tai ir iskart neadekvatus kazkoks, i kurio komentarus sveikos psichikos zmogus nezinotu ka rimtai atsakyti, pilnatis jau turbut uz lango tai reiskiasi ligoniai :D
0

verksniukui (Svečias)   2016-10-19, 00:19:41  |  cituoti
marvelas (2016-10-18, 13:50:31) rašė:
aru_comments (2016-10-18, 13:37:44) rašė:
...
kalbu apie garantini aptarnavima ir poziuri i klienta, pirkau pats zmonai iphone is ideal paskui nesiau uzdeti apsaugini stikla ir net prasyti nereikejo - patys uzklijavo, pakonsultavo, o kai is mobilios linijos pirkau savo s6 plevele tai pagiriota ir ziovaujanti pardaveja pradejo metyti visokius atmazus, kad tik neklijuoti, vakar parasiau i info@mobili.lt ir edas@mobili.lt pretenzija del apibraizyto stiklo tai atsakymo iki siol nera, o kai pries menesi i info@mobili.lt nusiunciau uzklausa del telefono tai per 20 minuciu gavau atsakymus net is 2 emailu, kad telefonas yra ten ir ten su klausimu ar rezervuoti :D
pastaruosius 10 metu telefonus pirkau tik is mobilios linijos, visiems ja rekomendavau tik gaila, kad neprireike garantinio anksciau, nes pridalinau daug prastu rekomendaciju.
Buk atlaidesnis zmogau, tuo labiau merginai. Uz klijavimus ziopliams joms nieko papildomai nemoka. O jeigu suklistu klijuodama tai dar ir i minusa kristu. Kas per vyrai siais laikais, gryni skudurai! Bliauna kaip mazos mergaites, o forume tai milziniska drąsa rodo.
0

😃 (Svečias)   2016-10-18, 23:54:47  |  cituoti
marvelas (2016-10-18, 13:32:38) rašė:
aru_comments (2016-10-18, 13:16:27) rašė:
...
tai isvados jau seniai padarytos, baigiu visus pirkimus is mobilios linijos, o kai iseis iphone 8 plus, eisiu i ideal salona nors iphone nelabai megstu, bet gal ilgiau panaudojes pamegsiu, zmona sako neblogas jos iphone 6 plus :D
Kad deklas subraize tela tai kalta mobili linija. Asilas žmogelis ne daugiau.
0

mindosas (ekspertas)   2016-10-18, 18:26:07  |  cituoti
maziausiai nervu kainuojantis variantas, ismesk s-view dekla, uzsiklijuok apsaugine plevele ir toliau naudok ramiai. cia juk ne gedimas, o nevykes deklas.
0

marvelas (teršėjas)   2016-10-18, 13:50:31  |  cituoti
aru_comments (2016-10-18, 13:37:44) rašė:
marvelas (2016-10-18, 13:32:38) rašė:
...
Prie ko čia mobili linija jei toks Samsung aptarnavimas ir įrenginių ar priedų kokybė..
kalbu apie garantini aptarnavima ir poziuri i klienta, pirkau pats zmonai iphone is ideal paskui nesiau uzdeti apsaugini stikla ir net prasyti nereikejo - patys uzklijavo, pakonsultavo, o kai is mobilios linijos pirkau savo s6 plevele tai pagiriota ir ziovaujanti pardaveja pradejo metyti visokius atmazus, kad tik neklijuoti, vakar parasiau i info@mobili.lt ir edas@mobili.lt pretenzija del apibraizyto stiklo tai atsakymo iki siol nera, o kai pries menesi i info@mobili.lt nusiunciau uzklausa del telefono tai per 20 minuciu gavau atsakymus net is 2 emailu, kad telefonas yra ten ir ten su klausimu ar rezervuoti :D
pastaruosius 10 metu telefonus pirkau tik is mobilios linijos, visiems ja rekomendavau tik gaila, kad neprireike garantinio anksciau, nes pridalinau daug prastu rekomendaciju.
0

djst (ekspertas)   2016-10-18, 13:48:59  |  cituoti
Diskusija jau krypsta ne apie telefoną, o apie taisyklų niuansus, tad neterškime temos, persikelkime kitur.
0

jonsss (moderatorius)   2016-10-18, 13:43:12  |  cituoti
aru_comments (2016-10-18, 13:37:44) rašė:
marvelas (2016-10-18, 13:32:38) rašė:
...
Prie ko čia mobili linija jei toks Samsung aptarnavimas ir įrenginių ar priedų kokybė..
Apple ne viskas sklandu. Taip pat daug skundų dėl iPhone 7 Jet Black ibrežimų.
jei nesupratai, jam netaiso telefono nei mobili taisykla nei mttc.
0

pls (pažengęs)   2016-10-18, 13:43:10  |  cituoti
aru_comments (2016-10-18, 13:37:44) rašė:
marvelas (2016-10-18, 13:32:38) rašė:
...
Prie ko čia mobili linija jei toks Samsung aptarnavimas ir įrenginių ar priedų kokybė..
Ne visiškai su tavimi sutinku. Ne vien nuo gamintojo aptarnavimo viskas priklauso (taip didžiaja dalimi priklauso nuo gamintojo, bet tikrai ne visada ir ne viskas), pvz. žinau kas per omnitel užsikniso su iphone garantija ir telefonas buvo paimtas ~10 savaičių, man toks laikotarpis yra kosmosų kosmosas, o iDeal per savaitę tau viską sutvarko. Taip čia apple, čia kita tema, pas juos garantinis pats geriausias ir t.t., bet tada klausimas kodėl omnitel negali greit sutvarkyti apple produktų ir žmogus turi 2.5mėn laukti? Nes tvarko per MTTC? Tada kitas klausimas, kodėl per MTTC yra tiek daug problemų? Ką noriu pasakyti, kad ne vien priklauso nuo gamintojo, o tikrai priklauso ir nuo to kas atlieka garantinį, per MTTC apskritai ne vieną bajerį esu girdėjęs, bet nesiplėskim.
0

aru_comments   2016-10-18, 13:37:44  |  cituoti
marvelas (2016-10-18, 13:32:38) rašė:
aru_comments (2016-10-18, 13:16:27) rašė:
...
tai isvados jau seniai padarytos, baigiu visus pirkimus is mobilios linijos, o kai iseis iphone 8 plus, eisiu i ideal salona nors iphone nelabai megstu, bet gal ilgiau panaudojes pamegsiu, zmona sako neblogas jos iphone 6 plus :D
Prie ko čia mobili linija jei toks Samsung aptarnavimas ir įrenginių ar priedų kokybė..
Apple ne viskas sklandu. Taip pat daug skundų dėl iPhone 7 Jet Black ibrežimų.
0

marvelas (teršėjas)   2016-10-18, 13:32:38  |  cituoti
aru_comments (2016-10-18, 13:16:27) rašė:
marvelas (2016-10-18, 13:13:32) rašė:
...
Nemanau kad keis įrenginį .. Tavo gedimas nereikšmingas. Telefonas veikia, funkcionuoja. Naudojimui keletas smulkių įbrėžimų netrukdo. Suprantu kad pikta.Gal padarysi išvadas. Mano draugui prieš porą metų grąžino pinigus t2 po trečio gedimo Samsung Galaxy s2plus. Ir patys meistrai dar subraižė ekraną.
tai isvados jau seniai padarytos, baigiu visus pirkimus is mobilios linijos, o kai iseis iphone 8 plus, eisiu i ideal salona nors iphone nelabai megstu, bet gal ilgiau panaudojes pamegsiu, zmona sako neblogas jos iphone 6 plus :D
0

aru_comments   2016-10-18, 13:16:27  |  cituoti
marvelas (2016-10-18, 13:13:32) rašė:
kitur netvarkysiu, kam man marinuoti savo pinigus, kol truks gincas. pagal istatymus turiu teise prasyti naujo telefono ir atsisakyti remonto jei garantinio darbuotojai neprikalbejo man nesamoniu ir remontas tikrai uztruks 2 men.
Nemanau kad keis įrenginį .. Tavo gedimas nereikšmingas. Telefonas veikia, funkcionuoja. Naudojimui keletas smulkių įbrėžimų netrukdo. Suprantu kad pikta.Gal padarysi išvadas. Mano draugui prieš porą metų grąžino pinigus t2 tik po trečio gedimo Samsung Galaxy s2plus. Ir patys meistrai dar subraižė ekraną. Praktiškai telefonas po pirkimo pastoviai buvo dirbtuvėse.
0

marvelas (teršėjas)   2016-10-18, 13:13:32  |  cituoti
kitur netvarkysiu, kam man marinuoti savo pinigus, kol truks gincas. pagal istatymus turiu teise prasyti naujo telefono ir atsisakyti remonto jei garantinio darbuotojai neprikalbejo man nesamoniu ir remontas tikrai uztruks 2 men.
0

aru_comments   2016-10-18, 13:07:25  |  cituoti
marvelas (2016-10-18, 12:58:37) rašė:
Laba diena,

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo Jūsų paklausimą.
Atsakydami į Jūsų paklausimą, informuojame, kad pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – Civilinis kodeksas) 6.363 straipsnio 7 dalį, pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę per šio kodekso 6.338 straipsnyje nurodytą terminą: 1) reikalauti iš pardavėjo nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą); 2) reikalauti iš pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu; 3) reikalauti iš pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą; 4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Tačiau, pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalis). Visais atvejais pirkėjas turi teisę į nuostolių, atsiradusių dėl netinkamos kokybės prekės pardavimo, atlyginimą. Nuostoliais laikomos ir prekės trūkumų pašalinimo išlaidos, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pirkėjas ar jo pasitelkti tretieji asmenys (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 9 dalis).
Taip pat pažymime, kad vadovaujantis Civilinio kodekso 6.338 straipsnio nuostatomis, vartotojas visais atvejais į pardavėją dėl atsiradusių prekės trūkumų gali kreiptis per dvejų metų laikotarpį (garantija pagal įstatymą).
Papildomai informuojame, kad Civilinio kodekso 6.363 straipsnyje nustatyta, kad pardavėjas nekokybišką prekę turi pataisyti per protingą terminą. Kiekvienu konkrečiu atveju toks terminas vertinamas atskirai, tačiau jeigu prekė taisoma nepagrįstai ilgai (kelias savaites ar daugiau kaip mėnesį), reikėtų raštu kreiptis į pardavėją ir pateikti kitą reikalavimą (pakeisti prekę ar grąžinti pinigus). Jei per 14 kalendorinių dienų nuo raštiško kreipimosi į pardavėją Jums nebus pateiktas atsakymas, arba pardavėjo atsakymas Jūsų netenkins, Jūs turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo Vartotojų teisių apsaugos įstatyme įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia ginčų nagrinėjimo tvarka.
Kreipiantis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą prašome pateikti Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio reikalavimus atitinkantį vartotojo prašymą. Prašyme turi būti nurodyta: ginčą nagrinėjančios institucijos, kuriai teikiamas prašymas, pavadinimas; vartotojo vardas, pavardė, adresas; pardavėjo, paslaugų teikėjo, dėl kurio veiksmų (neveikimo) yra pateikiami vartotojo reikalavimai, pavadinimas (vardas, pavardė), adresas (buveinė); vartotojo teisės ir įstatymų saugomi interesai, kuriuos, vartotojo nuomone, pažeidžia pardavėjas, paslaugų teikėjas; vartotojo reikalavimas (tiksliai, konkrečiai suformuluotas); informacija apie kreipimąsi į pardavėją, paslaugų teikėją; informacija, ar tų pačių šalių ginčas dėl to paties dalyko ir tuo pačiu pagrindu nėra nagrinėjamas ginčus nagrinėjančioje institucijoje, ar ginčo nagrinėjimas nebuvo nutrauktas pagal šio įstatymo 26 straipsnį, ar ginčus nagrinėjanti institucija yra priėmusi sprendimą, ar yra įsigaliojęs teismo sprendimas dėl šio ginčo; pridedamų dokumentų kopijų sąrašas.
Pažymėtina, kad kartu su prašymu turėtų būti pateikiamos prašyme išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų kopijos (pavyzdžiui, pinigų sumokėjimą už prekę patvirtinančio dokumento kopija, sutarties kopija, kreipimosi į pardavėją kopija ir kitų turimų dokumentų kopijos). Taip pat pažymėtina, kad pateikiamas prašymas turi būti vartotojo pasirašytas.
Nurodytus reikalavimus atitinkantį prašymą kartu su kitais dokumentais galima siųsti paštu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai adresu - Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius. Taip pat galima minėtus dokumentus nuskanuoti ir siųsti el. paštu - tarnyba@vvtat.lt arba pateikti faksu - (8 5) 279 14 66.
Pavyzdinę prašymo formą galima rasti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos tinklalapyje http://www.vvtat.lt/index.php?3949139368

kaip matom, vartotoju teisiu apsaugos tarnyba neprotingu laiko netgi 1 menesio garantinio tvarkymo laikotarpi.
Na taip. Ne daugiau nei mėnuo. Arba taisyk kitur ir pateik vėliau nuostolių atlyginimą . Kaip matau pateiktame rašte pagal įstatymą tai įmanoma. Čia yra prievolių teisės straipsnis. Tau tiesiog nukopino ir atsiuntė.
0

marvelas (teršėjas)   2016-10-18, 12:58:37  |  cituoti
Laba diena,

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo Jūsų paklausimą.
Atsakydami į Jūsų paklausimą, informuojame, kad pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – Civilinis kodeksas) 6.363 straipsnio 7 dalį, pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę per šio kodekso 6.338 straipsnyje nurodytą terminą: 1) reikalauti iš pardavėjo nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą); 2) reikalauti iš pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu; 3) reikalauti iš pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą; 4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Tačiau, pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalis). Visais atvejais pirkėjas turi teisę į nuostolių, atsiradusių dėl netinkamos kokybės prekės pardavimo, atlyginimą. Nuostoliais laikomos ir prekės trūkumų pašalinimo išlaidos, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pirkėjas ar jo pasitelkti tretieji asmenys (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 9 dalis).
Taip pat pažymime, kad vadovaujantis Civilinio kodekso 6.338 straipsnio nuostatomis, vartotojas visais atvejais į pardavėją dėl atsiradusių prekės trūkumų gali kreiptis per dvejų metų laikotarpį (garantija pagal įstatymą).
Papildomai informuojame, kad Civilinio kodekso 6.363 straipsnyje nustatyta, kad pardavėjas nekokybišką prekę turi pataisyti per protingą terminą. Kiekvienu konkrečiu atveju toks terminas vertinamas atskirai, tačiau jeigu prekė taisoma nepagrįstai ilgai (kelias savaites ar daugiau kaip mėnesį), reikėtų raštu kreiptis į pardavėją ir pateikti kitą reikalavimą (pakeisti prekę ar grąžinti pinigus). Jei per 14 kalendorinių dienų nuo raštiško kreipimosi į pardavėją Jums nebus pateiktas atsakymas, arba pardavėjo atsakymas Jūsų netenkins, Jūs turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo Vartotojų teisių apsaugos įstatyme įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia ginčų nagrinėjimo tvarka.
Kreipiantis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą prašome pateikti Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio reikalavimus atitinkantį vartotojo prašymą. Prašyme turi būti nurodyta: ginčą nagrinėjančios institucijos, kuriai teikiamas prašymas, pavadinimas; vartotojo vardas, pavardė, adresas; pardavėjo, paslaugų teikėjo, dėl kurio veiksmų (neveikimo) yra pateikiami vartotojo reikalavimai, pavadinimas (vardas, pavardė), adresas (buveinė); vartotojo teisės ir įstatymų saugomi interesai, kuriuos, vartotojo nuomone, pažeidžia pardavėjas, paslaugų teikėjas; vartotojo reikalavimas (tiksliai, konkrečiai suformuluotas); informacija apie kreipimąsi į pardavėją, paslaugų teikėją; informacija, ar tų pačių šalių ginčas dėl to paties dalyko ir tuo pačiu pagrindu nėra nagrinėjamas ginčus nagrinėjančioje institucijoje, ar ginčo nagrinėjimas nebuvo nutrauktas pagal šio įstatymo 26 straipsnį, ar ginčus nagrinėjanti institucija yra priėmusi sprendimą, ar yra įsigaliojęs teismo sprendimas dėl šio ginčo; pridedamų dokumentų kopijų sąrašas.
Pažymėtina, kad kartu su prašymu turėtų būti pateikiamos prašyme išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų kopijos (pavyzdžiui, pinigų sumokėjimą už prekę patvirtinančio dokumento kopija, sutarties kopija, kreipimosi į pardavėją kopija ir kitų turimų dokumentų kopijos). Taip pat pažymėtina, kad pateikiamas prašymas turi būti vartotojo pasirašytas.
Nurodytus reikalavimus atitinkantį prašymą kartu su kitais dokumentais galima siųsti paštu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai adresu - Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius. Taip pat galima minėtus dokumentus nuskanuoti ir siųsti el. paštu - tarnyba@vvtat.lt arba pateikti faksu - (8 5) 279 14 66.
Pavyzdinę prašymo formą galima rasti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos tinklalapyje http://www.vvtat.lt/index.php?3949139368



kaip matom, vartotoju teisiu apsaugos tarnyba neprotingu laiko netgi 1 menesio garantinio tvarkymo laikotarpi.
0

mindosas (ekspertas)   2016-10-17, 18:36:29  |  cituoti
logiskai, jei nesugeba suremontuot per tas 20dienu, turetu duot nauja telefona arba grazint pinigus. idomu kuo cia baigsis.
0

+ Rašyti žinutę

Puslapiai: |1|2|3|4|5|6|7|8|9|


Mobili.lt naujienos

Pirkite Galaxy A55 5G arba Galaxy A35 5G telefoną ir gaukite sportinę Galaxy Fit3 apyrankę dovanų! (0)

📱✨ Pasinaudokite šia puikia galimybe! 🎁
Pirkite Galaxy A55 5G arba Galaxy A35 5G telefoną ir gaukite sportinę Galaxy Fit3 apyrankę dovanų! 🤗
#GalaxyA55 #GalaxyA35 #GalaxyFit3 #naujienos
Pasiūlymas salonuose bei internete www.mobili.lt

2024-03-21

Plačiau »

Samsung Galaxy Fit3 (0)

🌟 Pristatome naujiena! 🌟
Galaxy Fit3 laikrodis už tik 69€! 💫

2024-02-23

Plačiau »

Pristatome naujausiąjį Samsung S24 išmanųjį! (0)

Naujoji Samsung S24 serija - žingsnis į ateitį! 🚀 Išskirtinės inovacijos, užtikrintas galingumas ir nepriekaištingas stilius - viskas viename telefone! 📱💫 Atrask technologijų viršūnes su Samsung S24! #SamsungS24 #Inovacijos #Technologijos

2024-01-19

Plačiau »

Registruokis ir sužinok pirmas apie NAUJAUSIĄ Galaxy AI (0)

2024-01-03

Plačiau »

Naujausias Samsung Galaxy S23 FE jau prekyboje! (0)

📱 Naujausias Samsung Galaxy S23 FE jau prekyboje! 🚀
Dabar, pirkdamas šį telefoną, gauk Galaxy Buds FE belaides ausines - DOVANŲ! 😍
Ar jau esate išbandę naują telefoną? Užsukite į saloną ir pamatykite gyvai! 🔥
#SamsungGalaxyS23FE #NewPhone #Technology #Innovation

2023-12-04

Plačiau »

Visos mobili.lt naujienos »

 
© Mobili linija, 2024. Visos teisės saugomos.
EDGE
(Enhanced Data rates for Global Evolution)
nauja populiarios GPRS (paketinis duomenų perdavimas) technologijos versija. Pagrindinis EDGE privalumas- itin spartus ryšys iki 236 kb/s , teoriškai iki 473.6 kb/s .
HTML
(Hyper Text Markup Language)
programavimo kalba, kuria parašyta dauguma internetinių svetainių.
IM
IM („Instant Messaging“) tiesioginiai pranešimai – tai bendravimo įrankis, leidžiantis naudotojams tiesiogiai kalbėtis siunčiant ir skaitant žinutes savo mobiliųjų telefonų ekranuose.