saskis (2013-07-07, 12:37:00) rašė:
klausimas zinantiem... jei mano tel(lumia920) nepataisomas ir man duoda kita tai naujam garantiniam kokia kaina turi rasyt ? sena uz kuria pirkau ar jau nauja? pvz nauja 1750 o pirkau uz 1950... jei man realiai iraso 1750 ir tas vel suluzta tai as jau kita karta jau nebegalesiu imt tel uz 1950... daleiskim po metu bus 925 uz 1950 o man sakys kad as pirkau uz 1750 nors realiai busiu sumokejes 1950?
gal suprantamas klausima :D
paprastai tokiu atveju, kai garantiniame aptarnavime randamas gamyklinis brokas, aparatas keiciamas nebutinai tokiu paciu (nesvarbu, ar jis dar tuo metu parduodamas tame salone): galima ir kitu, jusu pasirinktu, telefonu tame salone uz jusu turimo brokuoto telefono verte. brokuoto telefono verte yra lygi sumai, uz kuria jus ji pirkot (ne ta suma, kuria jis dabar yra ivertinamas/parduodamas). tai ganausi kaip savotiska kompensacija uz tai, kad jums buvo parduotas nekokybiskas produktas. jeigu jusu pasirinkto telefono verte (dabartine kaina) yra didesne uz jusu brokuoto telefono verte (kaina jusu telefono isigyjimo diena), tada jus turite primoketi pardavejui skirtuma. jei atvirksciai - jums skirtumo negrazina. jeigu suma lygi - skolingu nera.
nemeluoju. esu susidures:) mano atveju nauja telefona turejau isigyt per 30 kalendoriniu dienu nuo garantinio aptarnavimo nuosprendzio del produkto nekokybes.
jeigu kiltu klausimu del naujo telefono garantinio aptarnavimo laikotarpio, tai jis pradeda galioti nuo naujo aparato isigyjimo dienos.
manau issamiai ir aiskiai atsakiau i klausima:)
...