»
Forumas
Forumas » Viskas apie mobilius telefonus » Bendros diskusijos » Mobili taisykla - visiskas vartotojo negerbimas  Rašyti žinutes gali tik registruoti vartotojai.
Mobili taisykla - visiskas vartotojo negerbimas
Pradžioje rodomi: seniausi | naujausi

Puslapiai: |1|2|3|4|

 
2016-10-18, 13:59:05  

djst

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 2833

Miestas: Vilnius

Telefonas: Samsung Galaxy S7 Edge G935

pls (2016-10-18, 13:43:10) rašė:
aru_comments (2016-10-18, 13:37:44) rašė:
...
Ne visiškai su tavimi sutinku. Ne vien nuo gamintojo aptarnavimo viskas priklauso (taip didžiaja dalimi priklauso nuo gamintojo, bet tikrai ne visada ir ne viskas), pvz. žinau kas per omnitel užsikniso su iphone garantija ir telefonas buvo paimtas ~10 savaičių, man toks laikotarpis yra kosmosų kosmosas, o iDeal per savaitę tau viską sutvarko. Taip čia apple, čia kita tema, pas juos garantinis pats geriausias ir t.t., bet tada klausimas kodėl omnitel negali greit sutvarkyti apple produktų ir žmogus turi 2.5mėn laukti? Nes tvarko per MTTC? Tada kitas klausimas, kodėl per MTTC yra tiek daug problemų? Ką noriu pasakyti, kad ne vien priklauso nuo gamintojo, o tikrai priklauso ir nuo to kas atlieka garantinį, per MTTC apskritai ne vieną bajerį esu girdėjęs, bet nesiplėskim.
Dėl to, jog Omnitel dirba, derina sąlygas ne su vienu gamintoju. Pasirenkama dirbti su tokiaisi gamintojais, kurie sukelia mažiausiai rizikos ir duoda daugiausiai uždirbti įvertinus kaštus ir riziką.
99% pasirenkami tokie gamintojai, kurie užtikrina garantinį ir pogarantinį aptarnavimą. Tai gali būti jų pačių įsteigtas servisas arba sudaryta sutartis su tarptautinius sertifikatus turinčiu servisu.

iDeal turi savo mažą servisą Čiurlionio g. arba veža į tą patį MTTC, antrus metus garantijos Apple nesuteikia, tad jie prisiima remonto išlaidas ir garantiją sau ir kartais veža taisyti net į ne MTTC, o į eilinę tasyklą.

Tad pardavėjai nėra atsakingi už telefono remontą, jie yra tarpininkai, turėtų būti klientų atstovai iškilus bėdai, kaip tai vysto iDeal aptarnavimas.
Niekas neateina į taisyklas su šypsenomis ir gerai nusiteikę, visi ateina nusivylę ir dažnai pikti.
1
2015-07-09, 22:40:49  

mindosas

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 3944

Telefonas: Samsung s8

brangius telefonus manau geriausia draust.
0
2015-07-09, 21:28:37  

baneris_ml

Statusas: veteranas

Parašė žinučių: 3497

Telefonas: ugniusss Veteranas - Moderatorius

EdgardasB (2015-07-09, 21:13:10) rašė:
baneris_ml (2015-07-09, 21:01:35) rašė:
...
Kas labiausiai erzinai, tai tokie pasakymai, atsakymai: "Nenaudok 4G ir t.t."
Kas liečia vartotoją, tai jeigu buvo keista plokštė, reiškias gedimas egzistuoja, bet matyt garantinis, tai pradėjo ignoruoti.
Jei verslininkams tie išmanieji telefonai pasak jų - galvos skausmas, tai nieks netrugdo keisti darbo specifikos. Mašinų prekyba kai kas gali užsiimti, nes ten neprivalu gražinti pinigų ar pakeisti...
Garantinis yra tokio lygio, jau ne vieni metai, kol gamintojas -ai patys kaip pvz. Apple neapsiims, tokio lygio aptarnavimo, tol nieko gero per daug ir nebus, tada atsiras kitų nepatenkintų, kad duoda refurbished ragelius - jau kažkieno naudotus, bet pataisytus gamykloje ar koks Sony turės gerą aptarnavimą o Samsung nepriims nes kampas įdaužtas. Kainos ko pasekoje ragelių augtų aplamai, manau bendras servisas aptarnavimo dar atitinka Gamintojų, EU ir LT įstatymų reikalavimus, Bet daug kas priklauso nuo naudotojo žinių, ką jis gali reikalauti ir kaip o ne pasakė įbruko ragelį išėjo iš atstovo ir po to rašinėja forume, atkaklumo reikia, vartotojas mokėjo savo pinigus, turi ir gauti paslaugą, jei negauna pilnavertiškos paslaugos, po to Dap, jei negauna to, eina toliau, galimi net ir teismai ir t.t. Kiti moja ranka ir tiek. Nemanau, kad per metus aptarnavimas greitai pasikeistų į gerąją pusę, reikia konkurentų atstovų daugiau ir suprasti, dėl ko garantinis taip nenoriai priima juos atgal, matyt visi per daug ribojami, pardavėjų ir gamintojų. Bent mano nuomonė tokia, užjaučiu vartotojus, bet ir dalinai suprantu aptarnavimo sferą, nors pats šiuo atžvilgiu esu vartotojas.
0
2015-07-09, 21:13:10  

EdgardasB

Parašė žinučių: 361

baneris_ml (2015-07-09, 21:01:35) rašė:
EdgardasB (2015-07-09, 20:44:40) rašė:
...
Pats supranti, kad nuo pačio nešančio žmogaus daug kas priklauso.
LG atsakymas tikrai buvo, taip tik kaip turi dirbti iš tikro :).
Dauguma MTTC dirbančiųjų daug ko ir nesupranta, būna kaip administratoriai ir pan., net meistrams info atkeliauja apie gedimus vėliau, matyt mažai atvejų arba dar mažai kas tai naudoja 4G ir GPS vienu metu ir neša į garantinį mažuma. Man su LG G2 taip pat nepatiko GPS gaudymas. Dėl LG kaip ir gamyklinis brokas, jei gamyklinių duomenų atstatymas nepadėjo...
Reikia nepamiršti, kad dauguma atveju ir vartotojai užlaužia sistemiškai geležį, bet užlaužus ar pasitaikius gamykliniam brokui, mūsų Lietuvėlėje dar reikia išsireikalauti, kas priklauso.
Kas labiausiai erzina, tai tokie pasakymai, atsakymai: "Nenaudok 4G ir t.t."
Kas liečia vartotoją, tai jeigu buvo keista plokštė, reiškias gedimas egzistuoja, bet matyt garantinis, tai pradėjo ignoruoti.
Tuo labiau, pasiskaičius atsiliepimus, tai itin daug negatyvo šiais garantinio aptarnavimo centrais.

P.S. Jei verslininkams tie išmanieji telefonai pasak jų - galvos skausmas, tai nieks netrugdo keisti darbo specifikos. Mašinų prekyba jau kai kas gali užsiimti, nes ten juk neprivalu gražinti pinigų ar pakeisti netinkamą prekę, tinkama...
0
2015-07-09, 21:01:35  

baneris_ml

Statusas: veteranas

Parašė žinučių: 3497

Telefonas: ugniusss Veteranas - Moderatorius

EdgardasB (2015-07-09, 20:44:40) rašė:
Cituoju vieno asmens patirtį su mobili taisykla:
"Sveiki,
turiu gan nemažą problema su savo telefonu ir jo garantiniu aptarnavimu.
Viskas prasidėjo nuo to, jog man pradėjo nebeveikti GPS (važiuojant autostrada pro Elektrėnus rodydavo kad aš esu pačiuose Elektrėnuose, o google maps sakydavo GPS signal lost), tada nešiau į garantinį centrą "MTTC", ten man pakeitė pagrindinę modulinę plokštę, tačiau problema išliko. Nešiau dar kartą į "MTTC" tada jie sakė, kad gedimų nėra, bet man vistiek neveikia korektiškai GPS. Keliavau į Omnitel iš kur buvo jis ir pirktas, pasiūlė kreiptis į kitą garantinio remonto centrą "Mobili taisykla". Ten nunešęs sulaukiau atsakymo, jog reikia nenaudoti 4G ryšio, norint, kad veiktu GPS ryšys, nors aš pirkau telefoną su ta intenciją, kad man tas 4G ryšys yra begalo aktualus ir tai yra nesamonė, kad GPS darbui trukdo 4G ryšys, ant kitų telefonų šios problemos nėra. Aš parašęs prašymą, kad man grąžintu pinigus už ta telefoną, nes jis akivaizdžiai yra brokuotas.

P. S. to telefono atstovybė Lietuvoje (LG) sakė, kad to tikrai neturi būti ir viskas kuo puikiausiai turi veikti.

Kokie turėtų būti mano veiksmai, kad galėčiau susigrąžinti pinigus už nekokybišką telefoną, kurio nenori pripažinti kaip nekokybiško?

Beje "Mobili taisykla" parašė tokį komentarą taisymo istorijoj: Nenaudoti 4G; Prekė testuota, pagal gedimo aprašymą nurodytas gedimas nenustatytas.

Tai kaip aš galiu jo nenaudoti jei telefonas turi tą 4G ryšį, ir man jo reikia? "

Dar vieno asmens patirtis:
"Mum irgi buvo problemos su vienu telefonu, kurį, kad ir kiek betaisytų, jis vistiek tinkamai neveikė. Po kokių 5 kartų nesėkmingų remontų (nors visada teigdavo, kad sutaisė arba nenustatė gedimų) Omnitelis pakeitė nauju, nors Mobili Taisykla neišdavė pažymos, kad įrenginys yra nepataisomas. "

Jūs gal juokaujate su tokiais atsakymais, kad nebenaudoti 4G ir tai turi įtakos GPS veikimui? Ar Jūsų darbuotojams yra nurodyta, kad telefono defektai būtų ignoruojami, nors pasiklausius direktoriaus replikų, peršasi tik tokia mintis....

P.S. Kalbinsiu žmones kreiptis į žiniasklaidą dėl tokių "verslininkų"
Pats supranti, kad nuo pačio nešančio žmogaus daug kas priklauso.
LG atsakymas tikrai buvo, taip tik kaip turi dirbti iš tikro :).
Dauguma MTTC dirbančiųjų daug ko ir nesupranta, būna kaip administratoriai ir pan., net meistrams info atkeliauja apie gedimus vėliau, matyt mažai atvejų arba dar mažai kas tai naudoja 4G ir GPS vienu metu ir neša į garantinį mažuma. Man su LG G2 taip pat nepatiko GPS gaudymas. Dėl LG kaip ir gamyklinis brokas, jei gamyklinių duomenų atstatymas nepadėjo...
Reikia nepamiršti, kad dauguma atveju ir vartotojai užlaužia sistemiškai geležį, bet užlaužus ar pasitaikius gamykliniam brokui, mūsų Lietuvėlėje dar reikia išsireikalauti, kas priklauso.
Bet gal po tavo komentaro, nors kažkiek pagerės situacija..., manau reikia laiko daugiau, vartotojai spaudžia garantinius atstovus, juos spaudžia gamintojai, kova už būvį vyksta perkeltine prasme :D

Rašė vyrukas čia ML, kad net UK atėmė garantiją nes Sony kur turi apsaugą vandeniui, sudrėko per lizdą neuždarytą, nors žmogus patikrino ar uždarytas prieš šlapinant. Daug veiksnių yra dėl ko taip garantiniai elgiasi, gal ir vartotojai per daug piknaudžiauja ir neša ir reikalauja daug nežinau. Juk kai tau asmeniškai reikėjo, susitvarkei dėl IPhone, nors ir nelengvai.
0
2015-07-09, 20:44:40  

EdgardasB

Parašė žinučių: 361

Cituoju vieno asmens patirtį su mobili taisykla:
"Sveiki,
turiu gan nemažą problema su savo telefonu ir jo garantiniu aptarnavimu.
Viskas prasidėjo nuo to, jog man pradėjo nebeveikti GPS (važiuojant autostrada pro Elektrėnus rodydavo kad aš esu pačiuose Elektrėnuose, o google maps sakydavo GPS signal lost), tada nešiau į garantinį centrą "MTTC", ten man pakeitė pagrindinę modulinę plokštę, tačiau problema išliko. Nešiau dar kartą į "MTTC" tada jie sakė, kad gedimų nėra, bet man vistiek neveikia korektiškai GPS. Keliavau į Omnitel iš kur buvo jis ir pirktas, pasiūlė kreiptis į kitą garantinio remonto centrą "Mobili taisykla". Ten nunešęs sulaukiau atsakymo, jog reikia nenaudoti 4G ryšio, norint, kad veiktu GPS ryšys, nors aš pirkau telefoną su ta intenciją, kad man tas 4G ryšys yra begalo aktualus ir tai yra nesamonė, kad GPS darbui trukdo 4G ryšys, ant kitų telefonų šios problemos nėra. Aš parašęs prašymą, kad man grąžintu pinigus už ta telefoną, nes jis akivaizdžiai yra brokuotas.

P. S. to telefono atstovybė Lietuvoje (LG) sakė, kad to tikrai neturi būti ir viskas kuo puikiausiai turi veikti.

Kokie turėtų būti mano veiksmai, kad galėčiau susigrąžinti pinigus už nekokybišką telefoną, kurio nenori pripažinti kaip nekokybiško?

Beje "Mobili taisykla" parašė tokį komentarą taisymo istorijoj: Nenaudoti 4G; Prekė testuota, pagal gedimo aprašymą nurodytas gedimas nenustatytas.

Tai kaip aš galiu jo nenaudoti jei telefonas turi tą 4G ryšį, ir man jo reikia? "

Dar vieno asmens patirtis:
"Mum irgi buvo problemos su vienu telefonu, kurį, kad ir kiek betaisytų, jis vistiek tinkamai neveikė. Po kokių 5 kartų nesėkmingų remontų (nors visada teigdavo, kad sutaisė arba nenustatė gedimų) Omnitelis pakeitė nauju, nors Mobili Taisykla neišdavė pažymos, kad įrenginys yra nepataisomas. "

Jūs gal juokaujate su tokiais atsakymais, kad nebenaudoti 4G ir tai turi įtakos GPS veikimui? Ar Jūsų darbuotojams yra nurodyta, kad telefono defektai būtų ignoruojami, nors pasiklausius direktoriaus replikų, peršasi tik tokia mintis....

P.S. Kalbinsiu žmones kreiptis į žiniasklaidą dėl tokių "verslininkų"
2
2015-05-05, 20:54:50  

xddxd

Parašė žinučių: 7

Miestas: Panevėžys

Telefonas: Samsung Galaxy S III Neo (GT-I9301i)

edas (2015-04-24, 22:09:14) rašė:
xddxd (2015-04-22, 19:01:46) rašė:
...
Sveiki, parašykite remonto kvito numerį, greitai išsiaiškinsiu kaip ten kas.
Cirkas toliau tęsiasi, užpraeitą šeštadienį nuėjau į taisyklą, kitas darbuotojas, sako galite bandyti skambinti pirmadienį, nes meistras grįžta iš atostogų, vakar paskambinau, sako Latvijos servisas nedirba, nes Latvijoje nepriklausomybės diena. Pasakė kad rytoj, t.y šiandien paskambins. TAČIAU skambučio taip šiandien ir nėra. Tai kodėl aš jau 2 savaites negaliu gauti to akto?
0
2015-05-04, 10:02:49  

linelis23

Parašė žinučių: 3

Miestas: Kupiškio raj.

Telefonas: S3 neo

turejau reikalu su ML panevežyje,aptarnavo puikiai,ekrana S3 NEO pakeite greitai,ir sumokejau pigiau negu iš pradžiu sake(apie-100lt)
0
2015-04-28, 11:49:17  

YLAP

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 432

Miestas: Vilnius

Telefonas: Google Pixel XL

YLAP (2015-04-24, 21:34:09) rašė:
Temos pavadinimas tik švelniai tariant atspindi situaciją. Prisikambinti jiems neįmanoma, jei nori ko pasiteirauti - važiuoji pats į Akropolį ir klausi. Po savaitės telefono sandėliavimo kai net patikra nepradėta o Laukia meistro paskyrimo, šiandien nusispjoviau, pasiskambinau į MTTC, kad išsiaiškinti, per kiek laiko preliminariai gali sutvarkyti aparatą, atsiėmiau iš Mobilios Taisyklos (tiksliau Sandėlyklos) telefoną ir nuvežiau tieisia į MTTC.
Istorijos rezultatas: MTTC telefono patikrą atliko per 1 d.d. ir jau pateiktos išvados ir užsakytos reikiamos dalys remontui. Šiek tiek gaila, kad savaitę praradau be rezulktatų tada.

Update: remontas baigtas, ekranas pakeistas. Ryt poryt atgausiu telefoną. Taigi remontas truko 2 d.d. plius atsiėmimas kol nusiųs atgal į Ozą.
0
2015-04-24, 22:09:14  

edas

Statusas: darbuotojas

Parašė žinučių: 4237

Miestas: Vilnius

Telefonas: N4

xddxd (2015-04-22, 19:01:46) rašė:
Sveiki. 2015-02-11 nunešiau savo Galaxy SIII Neo į "Mobili Taisykla", nes dingo IMEI ir ryšys.
2015-02-23 Grąžino telefoną nes reikėjo pilnos komplektacijos, tą pačią dieną nunešiau komplektaciją ir išsiuntė vėl. Dabar jau yra 2015-04-03 o telefono dar nėra, maždaug jau apie mėnesį rašo internete "Prekė išsiųsta į Regioninį Serviso Centrą, taisoma" Kodėl taip ilgai? Kur yra tas regioninis serviso centras?
Skambinau į Omnitelį, sako kad jeigu taiso ilgiau negu 1 mėnesį galima prašyti defektavimo akto, tai nuėjau vėl į taisyklą, pasidomėjo kur tas telefonas, tai sakė meistras Vilniuje išsiuntė jį į Rygą, jis turėjo grįžti kovo mėnesį, bet kažkur dar mėnesį užtruko, dėl akto pardavėja paskambino Edui, tai pardavėja pasakė, kad reikia iš Omnitelio prašyti akto prašymo, nuėjau į Omnitelį, pardavėjas sako kad tokio prašymo net nėra, tai grįžau atgal į taisyklą, sakė rytoj pardavėja paskambins dėl to akto, tai žiūrėsim kaip čia bus.

EDIT: Na va, taip ir nepaskambino.
Sveiki, parašykite remonto kvito numerį, greitai išsiaiškinsiu kaip ten kas.
0
2015-04-24, 22:07:10  

edas

Statusas: darbuotojas

Parašė žinučių: 4237

Miestas: Vilnius

Telefonas: N4

YLAP (2015-04-24, 21:34:09) rašė:
Temos pavadinimas tik švelniai tariant atspindi situaciją. Prisikambinti jiems neįmanoma, jei nori ko pasiteirauti - važiuoji pats į Akropolį ir klausi. Po savaitės telefono sandėliavimo kai net patikra nepradėta o Laukia meistro paskyrimo, šiandien nusispjoviau, pasiskambinau į MTTC, kad išsiaiškinti, per kiek laiko preliminariai gali sutvarkyti aparatą, atsiėmiau iš Mobilios Taisyklos (tiksliau Sandėlyklos) telefoną ir nuvežiau tieisia į MTTC. Nes jau pikta belenkaip paliko. Meistrai savaitgalį nedirba, pasak priėmėjų, taigi mano nuomone, telefonui duok dieve kitos savaitės vidury gal jau būtų pasisekę pakliuti pas meistrą, o ne gulėti kažkur. Tada jis būtų susigraibęs kad pvz neturi detalių ir reikia laukti dalių, ir taip pasaka be galo matyt iki birželio. O gedimas elementarus, net Nokia Lietuva man patvirtino, kad gedimas sutaisomas per savaitę max. Nes pakliuvo Lumia 830 brokas, kai viršutinis dešinys ekrano kampas šiek tiek atsiklijuoja, t.y. nekokybiškai pritvirtintas prie aliuminio korpuso. Nokia patvirtino, kad tiesiog keičiamas ekranas ir tiek ir brokas kompanijai žinomas kaip galimas atvejis. Įdomu tai, kad tas kontaktas pats man patarė nešti į MTTC o ne MT, tai matyt daug ką pasako apie taisyklos kokybę. Neoficialu, bet nuomonė taip pat man yra svarbi. Be reikalo nunešiau nepaklausęs, savaitę veltui be telefono normalaus pravargau, o finale dar ir nemandagi konsultantė surūgusiu veidu (kai pasakiau kodėl atsiimu ir ką darysiu) nuotaiką sugadino, vietoj to kad gal atsiprašytų ir patikslintų terminus kiek galbūt tai gali užtrukti ir kad gal neneškite į MTTC, mes greičiau padarysime, teleptelėjo ko čia nori, po mėnesį žmonės laukia ir tai normalu. Taip kad, nežinau ko reikia, kad daugiau nors vieną aparatą neščiau Mobilioj Taisyklon.

PS. Edui. ML salonuose dirba tikrai šaunūs konsultantai, pagarba jiems ir padėka už nuoširdumą, nes per bandymo prisiskambinti į MT maratoną (nesėkmingą), kažkuri iš merginų taip nuoširdžiai ir šiltai "nugęsino" mano nusivylimą ir pyktį dėl taisyklos aptarnavimo kokybės, pasakydama "sutinku su Jumis, aptarnavimas ten tragiškas", kad nepamenu, kada taip nuoširžiai pokalbio metu būčiau nusišypsojęs aš. Vat tokių žmonių Jums reikia taisykloje, kurie tikėtų ir būtų galų gale pasiryžę keisti padėti, kad klientų potyris būtų kiek galima geresnis... Salone tą turite, taisykla šluba kaip reikiant...
Sveiki, žinau situacija. Vienu metu aptvarkom, kitu metu vėl išlenda visko. Šiuo metu ieškom papildomai darbuotojų.
0
2015-04-24, 21:34:09  

YLAP

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 432

Miestas: Vilnius

Telefonas: Google Pixel XL

Temos pavadinimas tik švelniai tariant atspindi situaciją. Prisikambinti jiems neįmanoma, jei nori ko pasiteirauti - važiuoji pats į Akropolį ir klausi. Po savaitės telefono sandėliavimo kai net patikra nepradėta o Laukia meistro paskyrimo, šiandien nusispjoviau, pasiskambinau į MTTC, kad išsiaiškinti, per kiek laiko preliminariai gali sutvarkyti aparatą, atsiėmiau iš Mobilios Taisyklos (tiksliau Sandėlyklos) telefoną ir nuvežiau tieisia į MTTC. Nes jau pikta belenkaip paliko. Meistrai savaitgalį nedirba, pasak priėmėjų, taigi mano nuomone, telefonui duok dieve kitos savaitės vidury gal jau būtų pasisekę pakliuti pas meistrą, o ne gulėti kažkur. Tada jis būtų susigraibęs kad pvz neturi detalių ir reikia laukti dalių, ir taip pasaka be galo matyt iki birželio. O gedimas elementarus, net Nokia Lietuva man patvirtino, kad gedimas sutaisomas per savaitę max. Nes pakliuvo Lumia 830 brokas, kai viršutinis dešinys ekrano kampas šiek tiek atsiklijuoja, t.y. nekokybiškai pritvirtintas prie aliuminio korpuso. Nokia patvirtino, kad tiesiog keičiamas ekranas ir tiek ir brokas kompanijai žinomas kaip galimas atvejis. Įdomu tai, kad tas kontaktas pats man patarė nešti į MTTC o ne MT, tai matyt daug ką pasako apie taisyklos kokybę. Neoficialu, bet nuomonė taip pat man yra svarbi. Be reikalo nunešiau nepaklausęs, savaitę veltui be telefono normalaus pravargau, o finale dar ir nemandagi konsultantė surūgusiu veidu (kai pasakiau kodėl atsiimu ir ką darysiu) nuotaiką sugadino, vietoj to kad gal atsiprašytų ir patikslintų terminus kiek galbūt tai gali užtrukti ir kad gal neneškite į MTTC, mes greičiau padarysime, teleptelėjo ko čia nori, po mėnesį žmonės laukia ir tai normalu. Taip kad, nežinau ko reikia, kad daugiau nors vieną aparatą neščiau Mobilioj Taisyklon.

PS. Edui. ML salonuose dirba tikrai šaunūs konsultantai, pagarba jiems ir padėka už nuoširdumą, nes per bandymo prisiskambinti į MT maratoną (nesėkmingą), kažkuri iš merginų taip nuoširdžiai ir šiltai "nugęsino" mano nusivylimą ir pyktį dėl taisyklos aptarnavimo kokybės, pasakydama "sutinku su Jumis, aptarnavimas ten tragiškas", kad nepamenu, kada taip nuoširžiai pokalbio metu būčiau nusišypsojęs aš. Vat tokių žmonių Jums reikia taisykloje, kurie tikėtų ir būtų galų gale pasiryžę keisti padėti, kad klientų potyris būtų kiek galima geresnis... Salone tą turite, taisykla šluba kaip reikiant...
0
2015-04-22, 19:01:46  

xddxd

Parašė žinučių: 7

Miestas: Panevėžys

Telefonas: Samsung Galaxy S III Neo (GT-I9301i)

Sveiki. 2015-02-11 nunešiau savo Galaxy SIII Neo į "Mobili Taisykla", nes dingo IMEI ir ryšys.
2015-02-23 Grąžino telefoną nes reikėjo pilnos komplektacijos, tą pačią dieną nunešiau komplektaciją ir išsiuntė vėl. Dabar jau yra 2015-04-22 o telefono dar nėra, maždaug jau apie mėnesį rašo internete "Prekė išsiųsta į Regioninį Serviso Centrą, taisoma" Kodėl taip ilgai? Kur yra tas regioninis serviso centras?
Skambinau į Omnitelį, sako kad jeigu taiso ilgiau negu 1 mėnesį galima prašyti defektavimo akto, tai nuėjau vėl į taisyklą, pasidomėjo kur tas telefonas, tai sakė meistras Vilniuje išsiuntė jį į Rygą, jis turėjo grįžti kovo mėnesį, bet kažkur dar mėnesį užtruko, dėl akto pardavėja paskambino Edui, tai pardavėja pasakė, kad reikia iš Omnitelio prašyti akto prašymo, nuėjau į Omnitelį, pardavėjas sako kad tokio prašymo net nėra, tai grįžau atgal į taisyklą, sakė rytoj pardavėja paskambins dėl to akto, tai žiūrėsim kaip čia bus.

EDIT: Na va, taip ir nepaskambino.
1
2015-04-08, 07:54:52  

edas

Statusas: darbuotojas

Parašė žinučių: 4237

Miestas: Vilnius

Telefonas: N4

Iphone6 (2015-04-07, 17:04:03) rašė:
Taip telefonas yra pirktas, bei uždraustas "Mobili Linija" darbuotoją "Akropolyje" sako per 1-2d turi patvirtinti draudimas. Jau praėjo 2 savaitės. 2 kartus užklausa buvo siustą iš tuos pačios darbuotojos į draudimą.. Wtf..?
Sveiki, parašykite man į PM remonto kvito numerį. Ačiū.
1
2015-04-07, 21:09:38  

mindosas

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 3944

Telefonas: Samsung s8

Bet jūs ir kantrūs, laukiat savaitėm, mėnesiais, neduokit ramybės, darbuotojai negali padėt, kreipiesi į vadovus, taisykla nepadeda, pats kreipiesi į draudimą, jo vadovus ir t.t.
0
2015-04-07, 17:04:03  

Iphone6

Parašė žinučių: 2

Miestas: Vilnius

Telefonas: Iphone6

Taip telefonas yra pirktas, bei uždraustas "Mobili Linija" darbuotoją "Akropolyje" sako per 1-2d turi patvirtinti draudimas. Jau praėjo 2 savaitės. 2 kartus užklausa buvo siustą iš tuos pačios darbuotojos į draudimą.. Wtf..?
0
2015-04-07, 16:44:18  

EdgardasB

Parašė žinučių: 361

Lietuvis80 (2015-04-07, 16:27:06) rašė:
Vienintelis normalus ir greitas aptarnavimas iDeale, visur kitur prasideda tokios nesąmonės kaip-siunčiam ten siunčiam kitur, laukiame atsakymo, mes nekalti, dokumentai ilgai eina, patvirtinimai ilgai eina ir panašios atmazkės. Vis dar pas mus svarbiausia yra parduoti prekę ir atsipirdolinti nuo kliento ieškant kito, o kai reikia normaliai garantinius įsipareigojimus atlikti prasideda sliekų ieškojimas subinėje. Čia aš ne apie mobili taisyklą, o apskritai, visi vienodi. To;i dar mūsų verslininkams iki klientų aptarnavimo lygio kaip vakaruose.
Problema, kad daugelis verslininkų bandydami sutaupyti, perka kuo pigiau iš tiekėjų, kurie nėra lankstūs defektavimo atžvilgiu. Todėl tiekėjas dažnai nepriima telefonų, o pardavėjas pradeda išsikalinėti iš pirkėjo, kad tik išsisukti.
0
2015-04-07, 16:27:06  

Lietuvis80

Parašė žinučių: 635

Miestas: Vilnius

Telefonas: iPhone 6s+ 126gb iPad Pro 256gb celular

Vienintelis normalus ir greitas aptarnavimas iDeale, visur kitur prasideda tokios nesąmonės kaip-siunčiam ten siunčiam kitur, laukiame atsakymo, mes nekalti, dokumentai ilgai eina, patvirtinimai ilgai eina ir panašios atmazkės. Vis dar pas mus svarbiausia yra parduoti prekę ir atsipirdolinti nuo kliento ieškant kito, o kai reikia normaliai garantinius įsipareigojimus atlikti prasideda sliekų ieškojimas subinėje. Čia aš ne apie mobili taisyklą, o apskritai, visi vienodi. To;i dar mūsų verslininkams iki klientų aptarnavimo lygio kaip vakaruose.
0
2015-04-07, 10:10:07  

dima_ml

Statusas: veteranas

Parašė žinučių: 5705

Miestas: Klaipėda

Iphone6 (2015-04-07, 02:41:35) rašė:
Sveiki, nu ka čia galiu pasakyti. 6 metus nauduojames "Mobili Linija" prieš 2 menesius dužo iphone6 nuvažiavome į Akropoli (Vilniuje) remontui netinkamas, pakankamai daug laukėm kol ten nustatys, ekspertize ir taip toliau, "Mobili Taisykla" patvirtino kad reikia keisti prietaisą viska išraše ir pasakė kad eiti reikės į "Mobili linija" ir pasimt naują telefoną. Ka ir padarėm nuėjom.Ten užpildėm kažkoki akta. Suraše ten kažka su "pZu" draudimu jau 2 savaitė laukiu kol pats draudimas patvirtins 2 kartus darbuotoja užklausa siuntė ir tilu.. Pasiulymai..?
jei telefonas buvo draustas, tai skyrius prieme reikalingus dokumentus ir nusiunte i pzu, dabar laukia patvirtinimo is to pacio pzu;
0
2015-04-07, 04:42:39  

jonsss

Statusas: moderatorius

Parašė žinučių: 2673

Miestas: Kaunas

Telefonas: Huawei P20 Pro

Iphone6 (2015-04-07, 02:41:35) rašė:
Sveiki, nu ka čia galiu pasakyti. 6 metus nauduojames "Mobili Linija" prieš 2 menesius dužo iphone6 nuvažiavome į Akropoli (Vilniuje) remontui netinkamas, pakankamai daug laukėm kol ten nustatys, ekspertize ir taip toliau, "Mobili Taisykla" patvirtino kad reikia keisti prietaisą viska išraše ir pasakė kad eiti reikės į "Mobili linija" ir pasimt naują telefoną. Ka ir padarėm nuėjom.Ten užpildėm kažkoki akta. Suraše ten kažka su "pZu" draudimu jau 2 savaitė laukiu kol pats draudimas patvirtins 2 kartus darbuotoja užklausa siuntė ir tilu.. Pasiulymai..?
jei draustas buvo, reikėjo eit į iDeal mano manymu.
0

Rašyti žinutes gali tik registruoti vartotojai.
Jeigu Jūs jau užsiregistravęs - prisijunkite.

Puslapiai: |1|2|3|4|


Mobili.lt naujienos

"Pagauk kainą" Nr2 (1)

Gaudom kainą, iš pačių pačių populiariausių šiuo metu šeimos. Bandykite iki 19val. Tik atsargiai, kelias slidus, dideli kamščiai.

2018-12-21

Plačiau »

Pradedame maratoną “Pagauk kainą” (1)

Pagauk kainą Nr1. galioja iki 20val.
Pastaba. “Pagauk kainą” galioja, tik perkant parduotuvėje. El. prekyboje negalioja. Jums reikia surasti ir nuvykus į parduotuvę apie ją pranešti.

2018-12-13

Plačiau »

Ypatingos Galaxy Watch kainos! (0)

42 mm rožinio aukso arba juodas - 259 eur,
46 mm sidabrinis - 279 eur!

2018-12-03

Plačiau »

Iki 30% nuolaidos aksesuarams! (0)

20% įkrovikliams, kabeliams, neoriginaliems dėklams, Apple dėklams

30% apsauginiams stikliukams, Samsung ir Huawei dėklams

2018-10-19

Plačiau »

iPhone XR išankstinė prekyba (0)

2018-10-19

Plačiau »

Visos mobili.lt naujienos »

 
© Mobili linija, 2019. Visos teisės saugomos.
4G
4G arba Fourth generation (liet. Ketvirtoji karta) – už 3G (UMTS) pažangesnė mobiliojo ryšio technologija, sukurta 2009 m. Jai priskiriamos dvi technologijų pošeimės: LTE (angl. Long Term Evolution) ir „WiMAX“. LTE pritaikyta mobiliųjų telefonų, o „WiMAX“ – bevieliams duomenų perdavimo tinklams. 4G ryšį palaikantys įrenginiai – išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai, mobiliojo interneto modemai. 4G reikšmingas vaizdo žiūrėjimui, kadangi vaizdo turiniui ypač svarbi didelė interneto greitaveika bei mažas vėlinimo parametras. 4G technologija greta įprastinių mobiliojo ryšio paslaugų leidžia naudotis didelės mobiliojo interneto spartos reikalaujančiomis paslaugomis (tiesioginės transliacijos, vaizdo konferencijos ir vaizdo skambučiai, aukštos kokybės vaizdo medžiagos peržiūra), nešiojamu kompiuteriu naršyti internete didele sparta. Pažymėtina, kad nors 4G ryšys yra vis labiau plėtojamas, tačiau šiuo metu dar ir 3G galimybės (paslaugų skvarba, greitis, turinio įvairovė) nėra pilnai išnaudojamos.
GPS
GPS (angl. Global Positioning System) - Visuotinė padėties nustatymo sistema, arba Globali pozicionavimo sistema. Leidžia nustatyti objekto koordinates bet kurioje pasaulio vietoje. Sistemos pagrindas - IT technologijų sąveika su planetą gaubiančiu GPS palydovų tinklu. Tai viena iš palydovinių navigacijos sistemų
GPS sistemoje naudojami 24 palydovai, priklauso JAV palydovinės navigacijos sistemai NAVSTAR (Navigation Satellite Time and Ranging). Pirmasis GPS palydovas buvo paleistas 1978 m. Visa 24 palydovų sistema pradėjo funkcionuoti 1994 metais. GPS palydovai skrieja 6 orbitinėmis trajektorijomis (po 4 kievienoje). Orbitų aukštis nuo žemės paviršiaus - apie 20180 km.
Kiekvienas GPS palydovas radiosignalo pagalba į žemę perduoda informaciją apie savo buvimo vietą (koordinates), tikslų laiką ir identifikavimo kodą.GPS imtuvas priima signalus iš 2-5 artimiausių GPS palydovų
pateikia tokias vartotojo buvimo vietos koordinates:
platuma, ilguma, aukštis virš jūros lygio, judėjimo greitis,
judėjimo kryptis. GPS sistema su papildoma įranga pritaikoma navigacijoje - apskaičiuojamas maršrutas tarp pasirinktų taškų, rodomas objekto judėjimas detaliame žemėlapyje, grafinio kelvedžio nurodymai, kaip įveikti artėjančias kryžkeles, sankryžas ar posūkius, o nukrypus - kaip vėl sugrįžti į maršrutą. Paklaida gali siekti iki kelių metrų.

UMA
UMA (Unlicensed Mobile Access) leidžia naudoti belaidį plačiajuostį interneto ryšį mobiliojo telefono paslaugoms. Įskaitant ir balso skambučius, mobilųjį naršymą, el. paštą, MMS, SMS ir praktiškai bet kokią mobiliąją paslaugą, kuriai reikia ryšio tinklo.UMA prijungia mobilųjį įrenginį prie GSM/GPRS paslaugų per WLAN (802.11) ir leidžia valdyti skambučius, siųsti ir gauti pranešimus, pasitikrinti el. paštą.
Ekranas
Ekranai būna spalvoti ir nespalvoti .
Spalvotų ekranų tipai : STN ,TFT , TFD , OLED , AMOLED
Spalvų kiekis :
Ekrano rezoliucija taškais :
Ekrano eilučių kiekis :
Ekrano reagavimas į apšvietimą :

Atminkite : Kuo didesnis , ryškesnis , kontrastingesnis ekranas tuo trumpiau laikys baterija .
IMEI
(International Mobile Equipment Identity)
tai unikalus numeris, suteikiamas kiekvienam telefono aparatui.
Pokalbio
Parodo, kiek telefonu galima laiko maksimaliai išvien kalbėti .