»
Forumas
Forumas » Viskas apie mobilius telefonus » Bendros diskusijos » Reikia pagalbos dėl planšetės baterijos  Rašyti žinutes gali tik registruoti vartotojai.
Reikia pagalbos dėl planšetės baterijos
Pradžioje rodomi: seniausi | naujausi  
 
2014-01-29, 15:38:40  

Lietuvis80

Parašė žinučių: 635

Miestas: Vilnius

Telefonas: iPhone 6s+ 126gb iPad Pro 256gb celular

Morda pas mane ir taip nebloga, o ir galva skusta, bet aš labai bijojau dėl darbo, todėl negalėjau ilgai su juo ginčytis, nes darbas man svarbiau, todėl pasirinkau greitesnį sprendimą. Bet kad ir koki veidą nustatysi, vis tiek gi neduosi žmogui galvon vidurį baltos dienos :)
Patsai aparatas man patinka ir tikiuosi kad pakeis tą bateriją ar ištaisys tą problemą. Bet pas mus taip yra-turi nagais ir dantimis kovoti dėl tokių teisių, kurios tau ir taip priklauso.
Dėl prestigio pirkimo-taip žinau kad neaukščiausios kategorijos tabas, bet atsiprašau, ar aš neturiu teisės sumokėjęs 460 gauti veikiantį aparatą?Mane jo veikimas apart baterijos visapusiškai tenkino. O ir šituo šildymo sezonu man tie 460lt yra aukso vertės.
Bet dabar labai keista vėl; grįžti prie išmanaus telefono, ekranas toks mažas atrodo , kad net baisu:)) Jau panaudojęs 7 colių ekraną, mažesnio nebenoriu. Beje didesnio irgi ne, mano poreikiams tokio dydžio ekranas idealus.
1
2014-01-29, 14:46:48  

tetraciklinas

Parašė žinučių: 342

Miestas: Panevėžys

Telefonas: g (taskas)

kaimyns (2014-01-29, 14:27:05) rašė:
Žinau, kad visi heitinsit, bet negaliu susilaikyt - kaltas čia sprendimas pirkti prestigio..
Tai cia visiems aisku. Bet jei zmogui patiko ir nusipirko, vartotoju teises vis tiek vienodos turetu buti visiems.
0
2014-01-29, 14:44:46  

SDRAM

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 738

Miestas: Kelmė

Telefonas: Alcatel 20.00

kaimyns (2014-01-29, 14:27:05) rašė:
Žinau, kad visi heitinsit, bet negaliu susilaikyt - kaltas čia sprendimas pirkti prestigio..
Cia atsitiktinis pastebejimas, bet kiek maciau garantiniam (ne ML) daug Prestigio planseciu priduoda, o priemejo (darbuotojo) komentaras buvo: "ir vel Prestigio..", o pagrindines problemos su krovimu, o darbuotojo komanetaras vel buvo: "cia visiems taip su Prestigio..."
Aisku, genda visi daiktai, guostis gali, kad nedaug kainavo...
0
2014-01-29, 14:27:05  

kaimyns

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 827

Telefonas: Nokia 7 Plus

Žinau, kad visi heitinsit, bet negaliu susilaikyt - kaltas čia sprendimas pirkti prestigio..
0
2014-01-29, 13:30:28  

tetraciklinas

Parašė žinučių: 342

Miestas: Panevėžys

Telefonas: g (taskas)

Lietuvis80 (2014-01-29, 12:18:56) rašė:
Na žinot juokingas tas aptarnavimas pas mus. Nuvariau į elektromarktą, pasakiau problemą, tai staiga tapau baisiai nepageidaujamu asmeniu. Vienintelė garantinio aptarnavimo paslauga pas juos ta, kad numetė lapelį su adresu garantinio ir viskas, žiūriu jau užsisuko. Sakau palauk palauk, aš noriu kad pakeistum arba gražintum pinigus, nes dar nepraėjo 14 dienų po įsigyjimo. Tai man vadybininkas išpūtęs akis pareiškė, kad tai elektronikai negalioja. Sakau galioja, skaičiau Gedvilo pasirašytą įstatymą, tada sako taip galioja, bet nekeisim, nes sakai kad sugedęs, keistumėme jei spalva nepatiktų. Nu dievaži kaip laiko neturėjau, tai teko varyti pačiam į garantinį. Ten sakė kad tokių bėdų dar neteko matyti, na 2 savaičių bėgyje turėčiau žinoti rezultatą. Bet tokio baisaus klientų aptarnavimo kaip pas mus nerasi kitur. Pvz Olandijoje ateini su preke, pasakai kad netinka ar brokuota, tai nesiunčia tavęs velniop, o momentaliai arba duoda kitą prekę, arba gražina pinigus. Pas mūsų verslinnikus godumas neišpasakytas. Tai kam tada sakyti kad jei bus problemų dėl veikimo, ateiti pas juos? Ar nepaprasčiau iškarto tą garantinio adresą duoti? Žodžiu gyvenime neturėsiu reikalų su elektromarktu ir tais nemandagiais piemenimis. Ir kas juokingiausia už manęs dar du žmonės stovėjo sugedusiomis planšetėmis, tik Asusais.
Nematau problemos, tai ir sakyk kad spalva nepatiko. Garantiniame kaip rasiau i pm. Matysi lb. Ilgai uztruks. Ir greiciausiai ta pati atiduos.
O nagla roza nustatei ? Pazystu kas sugebejo net uz praimta vaistu dezute vaistineje pinigus atsiimti, gaila kad nieks neneufilmavo, tikras humoro sou buvo. Bet pinigusatidave. Motivavo tuo kad pikina ir jam tie vaistai netinka, nors istikruju pagijo ir likusius nunese i vaistine. Aisku cia nuo zmogaus savybiu priklauso, siais laikais kas naglesnis tas ir lipa ant galvos. Tokiems gaidziams irpalinkesime kad patiems tokia situacija atsitiktu.
0
2014-01-29, 12:48:32  

Adgjm77

Statusas: pažengęs

Parašė žinučių: 989

Miestas: Kaišiadorys

Telefonas: Microsoft lumia 640xl

Lietuvis80 (2014-01-29, 12:18:56) rašė:
Na žinot juokingas tas aptarnavimas pas mus. Nuvariau į elektromarktą, pasakiau problemą, tai staiga tapau baisiai nepageidaujamu asmeniu. Vienintelė garantinio aptarnavimo paslauga pas juos ta, kad numetė lapelį su adresu garantinio ir viskas, žiūriu jau užsisuko. Sakau palauk palauk, aš noriu kad pakeistum arba gražintum pinigus, nes dar nepraėjo 14 dienų po įsigyjimo. Tai man vadybininkas išpūtęs akis pareiškė, kad tai elektronikai negalioja. Sakau galioja, skaičiau Gedvilo pasirašytą įstatymą, tada sako taip galioja, bet nekeisim, nes sakai kad sugedęs, keistumėme jei spalva nepatiktų. Nu dievaži kaip laiko neturėjau, tai teko varyti pačiam į garantinį. Ten sakė kad tokių bėdų dar neteko matyti, na 2 savaičių bėgyje turėčiau žinoti rezultatą. Bet tokio baisaus klientų aptarnavimo kaip pas mus nerasi kitur. Pvz Olandijoje ateini su preke, pasakai kad netinka ar brokuota, tai nesiunčia tavęs velniop, o momentaliai arba duoda kitą prekę, arba gražina pinigus. Pas mūsų verslinnikus godumas neišpasakytas. Tai kam tada sakyti kad jei bus problemų dėl veikimo, ateiti pas juos? Ar nepaprasčiau iškarto tą garantinio adresą duoti? Žodžiu gyvenime neturėsiu reikalų su elektromarktu ir tais nemandagiais piemenimis. Ir kas juokingiausia už manęs dar du žmonės stovėjo sugedusiomis planšetėmis, tik Asusais.
Tai vat esi geras ir mielas kol perki o poto aik nx čia jau taip lietuvoje yra.
0
2014-01-29, 12:48:11  

IT

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 885

Miestas: Kaunas

Telefonas: Nokia N8, Meizu MX4, Xiaomi Max2

Be reikalo jiems nusileidai. Tam yra vartotojų teisės! Mano draugui analogiška situacija buvo su kompu - tai apkeitė į naują! Nėra ko ten su tais "konsultantais" kalbėt, reikia klausti, kur yra vedėjas ir eiti tiesiai pas jį. O tu dabar nusipirkai naują prekę ir atidavei į garantinį taisyt.. Absurdas! Man kažkadaise po pusės metų šaltytuvas sugedo ir tai per vartotojų teises sugebėjau įrodyti, kad man pardavė brokuotą ir atgavau pinigus! Teisybė yra, tik reik nepatingėt ir pakovoti už ją! ;)
0
2014-01-29, 12:18:56  

Lietuvis80

Parašė žinučių: 635

Miestas: Vilnius

Telefonas: iPhone 6s+ 126gb iPad Pro 256gb celular

Na žinot juokingas tas aptarnavimas pas mus. Nuvariau į elektromarktą, pasakiau problemą, tai staiga tapau baisiai nepageidaujamu asmeniu. Vienintelė garantinio aptarnavimo paslauga pas juos ta, kad numetė lapelį su adresu garantinio ir viskas, žiūriu jau užsisuko. Sakau palauk palauk, aš noriu kad pakeistum arba gražintum pinigus, nes dar nepraėjo 14 dienų po įsigyjimo. Tai man vadybininkas išpūtęs akis pareiškė, kad tai elektronikai negalioja. Sakau galioja, skaičiau Gedvilo pasirašytą įstatymą, tada sako taip galioja, bet nekeisim, nes sakai kad sugedęs, keistumėme jei spalva nepatiktų. Nu dievaži kaip laiko neturėjau, tai teko varyti pačiam į garantinį. Ten sakė kad tokių bėdų dar neteko matyti, na 2 savaičių bėgyje turėčiau žinoti rezultatą. Bet tokio baisaus klientų aptarnavimo kaip pas mus nerasi kitur. Pvz Olandijoje ateini su preke, pasakai kad netinka ar brokuota, tai nesiunčia tavęs velniop, o momentaliai arba duoda kitą prekę, arba gražina pinigus. Pas mūsų verslinnikus godumas neišpasakytas. Tai kam tada sakyti kad jei bus problemų dėl veikimo, ateiti pas juos? Ar nepaprasčiau iškarto tą garantinio adresą duoti? Žodžiu gyvenime neturėsiu reikalų su elektromarktu ir tais nemandagiais piemenimis. Ir kas juokingiausia už manęs dar du žmonės stovėjo sugedusiomis planšetėmis, tik Asusais.
0
2014-01-29, 06:20:14  

Lietuvis80

Parašė žinučių: 635

Miestas: Vilnius

Telefonas: iPhone 6s+ 126gb iPad Pro 256gb celular

Ne žinot, nelauksiu aš jokios savaitės, kam man kankintis su aparatu kuris nuo pat pradžios neveikia? Iš pat ryto varau į Elektromarktą, žiūrėsiu ką jie man ten pasakys. Spėju kad suks uodegas.
1
2014-01-28, 20:21:28  

IT

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 885

Miestas: Kaunas

Telefonas: Nokia N8, Meizu MX4, Xiaomi Max2

Adgjm77 (2014-01-28, 19:16:32) rašė:
tetraciklinas (2014-01-28, 17:14:45) rašė:
...
Dar galvoju tai per kiek laiko galim gražint brokuota preke ?
Kažkur esu skaitęs, kad jeigu sugenda per pirmas 14 dienų - galima teigti, kad prekė yra brokuota!
0
2014-01-28, 19:16:32  

Adgjm77

Statusas: pažengęs

Parašė žinučių: 989

Miestas: Kaišiadorys

Telefonas: Microsoft lumia 640xl

tetraciklinas (2014-01-28, 17:14:45) rašė:
IT (2014-01-28, 16:00:42) rašė:
...
Atgal pardavejui. Nustatyciau nagla roza ir tegu keicia arba pinigus atgal.
Dar galvoju tai per kiek laiko galim gražint brokuota preke ?
0
2014-01-28, 18:50:32  

Lietuvis80

Parašė žinučių: 635

Miestas: Vilnius

Telefonas: iPhone 6s+ 126gb iPad Pro 256gb celular

Na žiūrėsiu kaip ten bus jei nepasikeis niekas per savaitę , nešiu atgal.Dabar parsisiunčiau šią programėlę, gal padės
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ignisoft.battery.calibration&hl=en
Dar kartą dėkui visiems pareiškusiems savo nuomonę :)
0
2014-01-28, 17:14:45  

tetraciklinas

Parašė žinučių: 342

Miestas: Panevėžys

Telefonas: g (taskas)

IT (2014-01-28, 16:00:42) rašė:
ricii (2014-01-28, 15:56:53) rašė:
...
Aš net ne į garantinį neščiau, o atgal pirkėjui, kad pakeistų brokuotą prekę!
Atgal pardavejui. Nustatyciau nagla roza ir tegu keicia arba pinigus atgal.
0
2014-01-28, 16:00:42  

IT

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 885

Miestas: Kaunas

Telefonas: Nokia N8, Meizu MX4, Xiaomi Max2

ricii (2014-01-28, 15:56:53) rašė:
IT (2014-01-28, 09:46:40) rašė:
...
baterija veikianti, tad garantinis netvarkys. Nėra ko gaišti nunešus garantiniam, tad tex naudotis I_am patarimu.
Aš net ne į garantinį neščiau, o atgal pardavėjui, kad pakeistų brokuotą prekę!
1
2014-01-28, 15:56:53  

ricii

Parašė žinučių: 3780

IT (2014-01-28, 09:46:40) rašė:
Jeigu pirkinys per pirmas 14 dienų sugedo - jokių taisymų! Neši atgal pardavėjui, arba į garantinį ir reikalauji broko akto - tegul pakeičia į naują!!!
baterija veikianti, tad garantinis netvarkys. Nėra ko gaišti nunešus garantiniam, tad tex naudotis I_am patarimu.
1
2014-01-28, 15:47:55  

Lietuvis80

Parašė žinučių: 635

Miestas: Vilnius

Telefonas: iPhone 6s+ 126gb iPad Pro 256gb celular

I_am (2014-01-28, 09:35:34) rašė:
Lietuvis80 (2014-01-28, 07:01:22) rašė:
...
Turėjau prastesnį plančetinį PC, nei jūsų, bet susidurdavau su tomis pačiomis bėdomis; ) Bet jie turi viena bendra: abudu su Android 4.1.1. Nepadės, nei sisteminiai atnaujinimai, nei factory reset. Kalibravimas tirėtų gelbėti, bet negarantuoju. Man padėjo, nors kartais vis tiek pastebiu šokinėjimus ; ) Su Dead Trigger taip pat baterijos gailėjau labai, nes suvalgydavo greitai - ypač įtemptai žaidžiant; ) Nesijaudinkit svarbiausia. Erzina - žinau, bet kalibracija turi padėti, ilgiau pasinaudosite (kelis mėnesius) kasdien ir baterija nebekvailios; )
Dėkui, aš ir galvoju kad neapsimoka nešti į garantinį. Kalibravimo daryti nenoriu nes tam reikia rootinti, o kiek žiūrėjau rusų forume, tai nelabai kaip pavyksta šitą modelį nurootinti,o ir nelabai aš ekspertas šioje srityje, na gal susitvarkys po kurio laiko, nes pats aparatas,veikimas, ekranas, patsai korpusas ir surinkimo kokybė man labai labai patinka ir nenoriu jo prarasti. O tau praėjo šokinėjimai baterijos po rootinimo ar savaime tie šuoliai pasibaigė?
P.S. Dėkui visiems kurie nepatingėjot atsakyti :)
3
2014-01-28, 09:46:40  

IT

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 885

Miestas: Kaunas

Telefonas: Nokia N8, Meizu MX4, Xiaomi Max2

Jeigu pirkinys per pirmas 14 dienų sugedo - jokių taisymų! Neši atgal pardavėjui, arba į garantinį ir reikalauji broko akto - tegul pakeičia į naują!!!
1
2014-01-28, 09:35:34  

I_am

Statusas: moderatorius

Parašė žinučių: 1012

Miestas: Šiauliai

Telefonas: Sony Z1 5.1.1

Lietuvis80 (2014-01-28, 07:01:22) rašė:
Velniava turiu bėdą-mano pirkto Prestigio Ultra Duo baterija durniuoja-nuolat kinta baterijos procentai, pvz per penkias minutes pasikeičia kelis kartus rodmenys, tai 60 procentų, tai 48 procentai, tai vėl 56 procentai. Ir taip nuolatos. Ar įmanoma kad baterija išsitampys ir susitvarkys, ar reikia nešti į garantinį? Bandžiau ir factory resetą , nepadeda. Įjungus Dead Triggerį, baterija sėda juodai per kelias minutes po kokius 10 procentų. Velnias taip man šita planšetė patinka, ir nelagina ir ekranas malonus akiai, o va baterija durniuoja. Tai ir galvoju dabar, ar nešti į garantinį, ar čia kokia softo bėda, ar per kokias porą savaičių susitvarkys baterija? Rusų saite skaičiau kad ne man vienam tokia bėda, bet vis dėl to mano manymu daiktas keturių dienų naudojimo neturėtų tokių nesąmonių daryti. Dėkui iš anksto :)
P.S. Kaip nemėgstu prasidėti su tais garantiniais, ir laiko nėra ir šiaip nemalonu tampytis po tas parduotuves ir bendrauti su paniurusiais pardavėjais.
Turėjau prastesnį plančetinį PC, nei jūsų, bet susidurdavau su tomis pačiomis bėdomis; ) Bet jie turi viena bendra: abudu su Android 4.1.1. Nepadės, nei sisteminiai atnaujinimai, nei factory reset. Kalibravimas tirėtų gelbėti, bet negarantuoju. Man padėjo, nors kartais vis tiek pastebiu šokinėjimus ; ) Su Dead Trigger taip pat baterijos gailėjau labai, nes suvalgydavo greitai - ypač įtemptai žaidžiant; ) Nesijaudinkit svarbiausia. Erzina - žinau, bet kalibracija turi padėti, ilgiau pasinaudosite (kelis mėnesius) kasdien ir baterija nebekvailios; )
1
2014-01-28, 08:58:49  

SDRAM

Statusas: ekspertas

Parašė žinučių: 738

Miestas: Kelmė

Telefonas: Alcatel 20.00

Lietuvis80 (2014-01-28, 07:01:22) rašė:
Velniava turiu bėdą-mano pirkto Prestigio Ultra Duo baterija durniuoja-nuolat kinta baterijos procentai, pvz per penkias minutes pasikeičia kelis kartus rodmenys, tai 60 procentų, tai 48 procentai, tai vėl 56 procentai. Ir taip nuolatos. Ar įmanoma kad baterija išsitampys ir susitvarkys, ar reikia nešti į garantinį? Bandžiau ir factory resetą , nepadeda. Įjungus Dead Triggerį, baterija sėda juodai per kelias minutes po kokius 10 procentų. Velnias taip man šita planšetė patinka, ir nelagina ir ekranas malonus akiai, o va baterija durniuoja. Tai ir galvoju dabar, ar nešti į garantinį, ar čia kokia softo bėda, ar per kokias porą savaičių susitvarkys baterija? Rusų saite skaičiau kad ne man vienam tokia bėda, bet vis dėl to mano manymu daiktas keturių dienų naudojimo neturėtų tokių nesąmonių daryti. Dėkui iš anksto :)
P.S. Kaip nemėgstu prasidėti su tais garantiniais, ir laiko nėra ir šiaip nemalonu tampytis po tas parduotuves ir bendrauti su paniurusiais pardavėjais.
Pansete ir gamintojas- nekokie, kas atsispindi kainoje. Baterija ideta 4000mAh, turetu but galinga. Nesciau i garantini.
1
2014-01-28, 07:01:22  

Lietuvis80

Parašė žinučių: 635

Miestas: Vilnius

Telefonas: iPhone 6s+ 126gb iPad Pro 256gb celular

Velniava turiu bėdą-mano pirkto Prestigio Ultra Duo baterija durniuoja-nuolat kinta baterijos procentai, pvz per penkias minutes pasikeičia kelis kartus rodmenys, tai 60 procentų, tai 48 procentai, tai vėl 56 procentai. Ir taip nuolatos. Ar įmanoma kad baterija išsitampys ir susitvarkys, ar reikia nešti į garantinį? Bandžiau ir factory resetą , nepadeda. Įjungus Dead Triggerį, baterija sėda juodai per kelias minutes po kokius 10 procentų. Velnias taip man šita planšetė patinka, ir nelagina ir ekranas malonus akiai, o va baterija durniuoja. Tai ir galvoju dabar, ar nešti į garantinį, ar čia kokia softo bėda, ar per kokias porą savaičių susitvarkys baterija? Rusų saite skaičiau kad ne man vienam tokia bėda, bet vis dėl to mano manymu daiktas keturių dienų naudojimo neturėtų tokių nesąmonių daryti. Dėkui iš anksto :)
P.S. Kaip nemėgstu prasidėti su tais garantiniais, ir laiko nėra ir šiaip nemalonu tampytis po tas parduotuves ir bendrauti su paniurusiais pardavėjais.
1

Rašyti žinutes gali tik registruoti vartotojai.
Jeigu Jūs jau užsiregistravęs - prisijunkite.


Apklausa
21 amžiaus pristatyti stebuklai. Ką manote apie Huawei Mate X ir Samsung Fold. Kuris jūsų pasirinkimas? (11)
 

Visos apklausos »

Mobili.lt naujienos

Xiaomi Note 7 (3)

jau prekyboje, ilgai lauktas Xiaomi Note 7 su 48mp kamera, 4GB RAM, 4000mAh baterija, greitu qualcom procesoriumi.

2019-03-13

Plačiau »

Dabar perkant naująjį S10 serijos išmanųjį, grąžinti seną - apsimoka! (0)

Dabar perkant naująjį S10 serijos išmanųjį, grąžinti seną - apsimoka!

2019-03-12

Plačiau »

Kovo 8 (0)

🌷 Gear Fit2 Pro - 129 eur!
🌷 Xiaomi Mi band 2 - 20 eur!
🌷 Xiaomi Mi band 3 - 25.99 eur!
🌷 Samsung priedams - 30% nuolaida!
🌷 Celly aksesuarams - 20% nuolaida!

2019-03-07

Plačiau »

Samsung Kovo 8 Akcija (0)

Samsung GALAXY:
A7 - 249EUR,
S9 - 499EUR,
S9+ - 599EUR,
Note 9 -799EUR.


2019-03-07

Plačiau »

Samsung S10 Oled A+ (2)

2019-03-05

Plačiau »

Visos mobili.lt naujienos »

 
© Mobili linija, 2019. Visos teisės saugomos.
Ekranas
Ekranai būna spalvoti ir nespalvoti .
Spalvotų ekranų tipai : STN ,TFT , TFD , OLED , AMOLED
Spalvų kiekis :
Ekrano rezoliucija taškais :
Ekrano eilučių kiekis :
Ekrano reagavimas į apšvietimą :

Atminkite : Kuo didesnis , ryškesnis , kontrastingesnis ekranas tuo trumpiau laikys baterija .