»
Forumas
Forumas » Viskas apie mobilius telefonus » Bendros diskusijos » Samsung galaxy S II problema del sim  Rašyti žinutes gali tik registruoti vartotojai.
Samsung galaxy S II problema del sim
Pradžioje rodomi: seniausi | naujausi  
 
2012-01-24, 15:11:48  

Kansaras

Parašė žinučių: 4

Miestas: Vilniaus raj.

Telefonas: Samsung galaxy S II

Na lygtais sim korteles pakeitimas padejo, jau daugiau nei para jokiu problemu :D aciu kas padejo ir kam kils panasiu problemu visu pirma bandykit sim keist :)
0
2012-01-23, 15:10:24  

tarpininkas

Statusas: pažengęs

Parašė žinučių: 271

Miestas: Vilnius

Telefonas: SGS2 - Nokia 1100 - LG D802 G2

mano sim kortele jau penki metai visa apibraizyta ir tt. bet sitos lenteles man nemeta . zinaua as ja , ja parodo kada is telefono istraukiama sim kortele jo neisjungus . taigi vienintele programa gali but korteles kontaktuose , nes neisivaizduoju kaip galima pagadint telefono kontaktus :)
0
2012-01-23, 13:14:05  

Kansaras

Parašė žinučių: 4

Miestas: Vilniaus raj.

Telefonas: Samsung galaxy S II

Jau nuejau ir pasikeiciau, laukiu kol aktyvuos ir ziuresim :)
0
2012-01-23, 13:07:24  

classique1

Parašė žinučių: 5

Miestas: Vilnius

Telefonas: Samsung Galaxy SII, Samsung Galaxy S wifi 5.0

Jeigu sim kortele buvo ilga laika kitame telefone, arba jeigu daznai isiminejai kortele is telefono, tai greiciausiai sim kortele parejo..pirma karta kiek as zinau visur keicia nemokomai arba uz 1 cnt
0
2012-01-23, 12:34:31  

Kansaras

Parašė žinučių: 4

Miestas: Vilniaus raj.

Telefonas: Samsung galaxy S II

Aciu labai, deja, gamykliniu parametru atsatymas nepadejo, bandysiu keist kortele :)
0
2012-01-23, 10:39:53  

deivydas_ml

Parašė žinučių: 22

Miestas: Vilnius

Telefonas: Samsung galaxy SII/SE Xperia Ray

Kansaras (2012-01-23, 10:35:59) rašė:
Sveiki.
Norejau pasiteirauti, gal kam teko susidurti su tokia probelma, kad telefonas (Samsung Galaxy S II) labai daznai meta man "Sim card removed. Please reboot phone" beveik neimanoma juo naudotis. Telefona turiu pora savaiciu, ta problema jau pastebejau antra diena, taciau ji nesikartojo taip daznai kaip dabar. Kaip isprest man sia problema?
Buciau labai dekingas jei padetumet :)
Pradžioje siūlyčiau padaryt gamyklinių parametrų atstatymą (factory reset), bei išbandyti telefoną su kita sim kortele (nes realiai tikėtina, jog bėdos ir sim kortelėje). Jeigu nepadeda - nešti į garantinį servisą.
0
2012-01-23, 10:35:59  

Kansaras

Parašė žinučių: 4

Miestas: Vilniaus raj.

Telefonas: Samsung galaxy S II

Sveiki.
Norejau pasiteirauti, gal kam teko susidurti su tokia probelma, kad telefonas (Samsung Galaxy S II) labai daznai meta man "Sim card removed. Please reboot phone" beveik neimanoma juo naudotis. Telefona turiu pora savaiciu, ta problema jau pastebejau antra diena, taciau ji nesikartojo taip daznai kaip dabar. Kaip isprest man sia problema?
Buciau labai dekingas jei padetumet :)
0

Rašyti žinutes gali tik registruoti vartotojai.
Jeigu Jūs jau užsiregistravęs - prisijunkite.


Mobili.lt naujienos

Naujasis Samsung Galaxy A30s! (0)

2019-10-07

Plačiau »

SAMSUNG GALAXY NOTE 10|10+ verslo klientams - 3 metų garantija! (0)

Akcija tęsiasi nuo 2019-08-23 iki 2019-10-31.

2019-10-01

Plačiau »

SAMSUNG GALAXY 2019 m. rudens akcija! (0)

Grąžinkite seną įrenginį ir naujam Galaxy S10 | S10+ | Note10 | Note10+ papildomai gaukite iki 100 €, o Galaxy Watch Active2 iki 50 €.

2019-10-01

Plačiau »

Naujieji SAMSUNG Galaxy Note10 | 10+ jau prekyboje! (0)

Naujieji SAMSUNG Galaxy Note10 | 10+ jau prekyboje!

2019-08-23

Plačiau »

Samsung Galaxy A80 (0)

Samsung Galaxy A80 Jau prekyboje.

2019-07-23

Plačiau »

Visos mobili.lt naujienos »

 
© Mobili linija, 2019. Visos teisės saugomos.
Reboot
Perkrauti restartuoti