|
Samsung Galaxy S7 G930
|
|
|
ssxui (Svečias) (2017-06-21, 06:29:56) rašė:
Džiugu, kad pas jus susitvarkė. Bet kaip iš eksperto norėjosi daugiau konkrečios informacijos. Pvz., ar įjungtas akumuliatoriaus taupymo režimas, jei taip, tai koks, kokios įjungtos, išjungtos funkcijos dar papildomai, kad gauti SOT 6 ar net 8h, kaip kai kurie giriasi, bet konkrečiai nieko, apart pagyrų savo genialumui, nepateikia jokios konkrečios informacijos. Isjungtas bluetooth,isjungtas nfc,isjungtas always on display,atjungtas is programu Shealth. Wi-fi ijungtas pastoviai,isskyrus nakti. Ekrano apsvietimas daugiau nei puse . Jokiu taupymo rezimu neijungiu.
|
ssxui (Svečias) (2017-06-21, 06:29:56) rašė:
Džiugu, kad pas jus susitvarkė. Bet kaip iš eksperto norėjosi daugiau konkrečios informacijos. Pvz., ar įjungtas akumuliatoriaus taupymo režimas, jei taip, tai koks, kokios įjungtos, išjungtos funkcijos dar papildomai, kad gauti SOT 6 ar net 8h, kaip kai kurie giriasi, bet konkrečiai nieko, apart pagyrų savo genialumui, nepateikia jokios konkrečios informacijos. ekspertu informacija kainuoja, o cia tik viena per ta pati kalbantys malaalietkos ir botanikai.
|
Džiugu, kad pas jus susitvarkė. Bet kaip iš eksperto norėjosi daugiau konkrečios informacijos. Pvz., ar įjungtas akumuliatoriaus taupymo režimas, jei taip, tai koks, kokios įjungtos, išjungtos funkcijos dar papildomai, kad gauti SOT 6 ar net 8h, kaip kai kurie giriasi, bet konkrečiai nieko, apart pagyrų savo genialumui, nepateikia jokios konkrečios informacijos.
|
Rimas (Svečias) (2017-06-18, 17:58:20) rašė:
Allways on display niekada nenaudojau. Pastebėjau, kad palikus 3g/2g rėžimą energijos sunaudojama mažiau. Gal kas susidūrėte, kažin kiek laiko jis bus garantiniame dėl šios problemos? Išvis ar tokia problema įeina į garantinį aptarnavimą? As s7 edge nesiau,man is sot 6h belaike vos 3 ir per nakti krito apie 20proc baterijos,viskas prasidejo staigiai kai gavau kazkoki nedideli update. Nunesiau i operatoriaus salona,sakau man baterija nebelaiko,sako tai kad tavo tel 9men ,nenorek kad laikytu kaip naujas,sakau laike viskas ok ,tik pries savaite pradejo durniuot. Iskeliavo i garantini,ten perrase softa,dave nauja pakroveja ir usb laida (nzn kodel) ,garantiniam isbuvo savaite, siuo metu dziaugiuosi telefonu ,baterija laiko kaip anksciau ,viskas puiku-nebijokit kreiptis i garantini.
|
Allways on display niekada nenaudojau. Pastebėjau, kad palikus 3g/2g rėžimą energijos sunaudojama mažiau. Gal kas susidūrėte, kažin kiek laiko jis bus garantiniame dėl šios problemos? Išvis ar tokia problema įeina į garantinį aptarnavimą?
|
Rimui (Svečias) (2017-06-18, 12:18:35) rašė:
Jei išjungtas baterijos tausojimo režimas su Allwais ON funkcija tai normalu per naktį 20 % netekimas. Jei tas netenkina, įjunk maksimalų arba vidutinį akumuliatoriaus taupymo režimą. Nustatymai ->Įrenginio priežiūra -> Akumuliatorius Net ir su Always On funkcija 20-25% per naktį (~8val) nėra normalu. Ta funkcija naudoja ~1% baterijos per 1val.
Nešk į garantinį, tegu perrašo švariai softą.
|
Jei išjungtas baterijos tausojimo režimas su Allwais ON funkcija tai normalu per naktį 20 % netekimas. Jei tas netenkina, įjunk maksimalų arba vidutinį akumuliatoriaus taupymo režimą. Nustatymai ->Įrenginio priežiūra -> Akumuliatorius
|
Tel. įsigijau neseniai, iškart atsinaujinau į Nougat (kaip buvo praėjusioj versijoj su šiuo tel. nežinau). Pagrindinė problema: per naktį nenaudojant išsikrauna 20-25%. Ar tai brokuotas tel.? Root nenoriu daryti, nes tel gatantinis.Bandžiau ir reset ir clear cache. Ar gali tokį išsikrovimą įtakoti silpnas 4g ryšys namie? Android os išvis sunaudoja 20%? čia normalu? Kiek esu turėję tel. tiek tikrai neišsikraudavo budėjime. Kokios jūsų patirtys? Jei sakykim čia softo problema, tai kodėl susiduria tik kai kurie tel.. Apps kurie drainintų baterija neradau.
|
Perkant internetu iš Kinijos, Anglijos, Vokietijos ir t.t. garantiniu atveju viskas greičiau ir paprašiau sutvarkoma negu Lietuvoje. Kurą naudoji, važinėji n kartų, skambinėji "kada bus kas vyksta su aparatu", tuo metu nuo mėnesio iki trijų naudojiesi kažkokiu triperiu :D
kaip tas "svečias" čia rašė kad servisas neturi vietoj dalių ir pan., tai čia taisyklos ir pardavėjo problema, o ne pirkėjo kuris tau sumokėjo ir nori naudotis už tai ką sumokėjo.
mano akimis problemos sprendimas galėtų būtų toks: jeigu realiai nustatytas gamyklos defektas, pardavėjas duoda naują tokį patį įrenginį be jokių klausimų, o poto jau jo problemos aiškintis su tiekėjais ir gamintojais.
Čia reikia tik iniciatyvos gal kad įstatymus keistų ir pradėtų juos kontroliuoti :)
|
Stendalis (2017-06-12, 10:23:22) rašė: Stendaliui (Svečias) (2017-06-12, 10:15:22) rašė:
... Aš nesiginčyju :) Tačiau man tai neatrodo normalu :) Paprastas pavyzdys (kurį jau esu ne kartą pateikęs) - amazon support“as. Parėjo sesei Motorolos, kurį jai buvau nupirkęs iš uk amazon, mikrofonas. Parašiau į amazon live chat, po 5 minučių gavau lipdukus prekės grąžinimui ir jau kitą dieną (dar man nespėjus išsiųsti garantinės prekės) naujas Motorola jau buvo pakeliui pas mane. Jeigu problemos kaltininkas būčiau aš - būtų tiesiog nurašę pinigus nuo mano kreditinės sąskaitos :)
Štai ką aš vadinu premium servisu. Jau nekalbu apie visus 30d. no questions asked grąžinimus ir visa kita. Kol bent kažko analogiško nebus Lietuvoje - tol su lietuviškomis įmonėmis, kaip pirkėjas, aš reikalų neturėsiu :) Man tai visų garantinių viršūnė yra Apple garantinis JAV. Jeigu yra kokia problema su telefonu - neši į artimiausią Apple parduotuvę ir iš karto gauni naują, o jei nėra parduotuvėje - tai kitą dieną. Lietuvoj irgi Apple aptarnavimas geras, tik tiek, kad viskas trunka savaitę ar dvi.
Šiaip aš irgi galvojau, kad su kitų brandų telefonų garantiniu Lietuvoje ne kas, bet paskutinė mano patirtis rodo ką kitą. Nelaikė mano S7 Edge baterija, todėl nunešiau į Telia. Rezultate pakeitė bateriją ir galinį dangtelį (nes jį nuimti nesuskaldžius yra sudėtinga). Įdomiausia, kad viską atliko per savaitę. Tai rodo, kad visgi techniniai centrai tų dalių (bent jau populiariausių modelių) turi.
Dėl Stendalio paminėto naujo žaidėjo pritariu, tik kažkodėl galvoju, kad tai nerealu - Lietuva per maža šalis tokiems dalykams, kad apsimokėtų.
|
Stendaliui (Svečias) (2017-06-12, 10:15:22) rašė:
Nė vienas remontinis centras iš anksto neužperka atsarginių dalių telefonui. Jei defekto nustatymas užtrunka 2-3 darbo dienas, tai atsarginių dalių pirkimas pradedamas gamintojo sąskaita. O tai derinimas, dalių rezervavimas, ragelio gamintojo apmokėjimas už dalis ir darbą, darbo atlikimas. Tai užtrunka apie 1 mėn. geriausiu atveju. Blogiausia kai ragelis "kvailioja": tai dirba, tai nedirba. Toks defektas sunkiai pataisomas, ir tenka tok[ taisyti 4 kartus, kol galų gale išrašomas telefono keitimo ar pinigų grąžinimo aktas. Todėl ir tenka bendrauti 4x1=4 mėn. su remonto centru. Aš nesiginčyju :) Tačiau man tai neatrodo normalu :) Paprastas pavyzdys (kurį jau esu ne kartą pateikęs) - amazon support“as. Parėjo sesei Motorolos, kurį jai buvau nupirkęs iš uk amazon, mikrofonas. Parašiau į amazon live chat, po 5 minučių gavau lipdukus prekės grąžinimui ir jau kitą dieną (dar man nespėjus išsiųsti garantinės prekės) naujas Motorola jau buvo pakeliui pas mane. Jeigu problemos kaltininkas būčiau aš - būtų tiesiog nurašę pinigus nuo mano kreditinės sąskaitos :)
Štai ką aš vadinu premium servisu. Jau nekalbu apie visus 30d. no questions asked grąžinimus ir visa kita. Kol bent kažko analogiško nebus Lietuvoje - tol su lietuviškomis įmonėmis, kaip pirkėjas, aš reikalų neturėsiu :)
|
Nė vienas remontinis centras iš anksto neužperka atsarginių dalių telefonui. Jei defekto nustatymas užtrunka 2-3 darbo dienas, tai atsarginių dalių pirkimas pradedamas gamintojo sąskaita. O tai derinimas, dalių rezervavimas, ragelio gamintojo apmokėjimas už dalis ir darbą, darbo atlikimas. Tai užtrunka apie 1 mėn. geriausiu atveju. Blogiausia kai ragelis "kvailioja": tai dirba, tai nedirba. Toks defektas sunkiai pataisomas, ir tenka tok[ taisyti 4 kartus, kol galų gale išrašomas telefono keitimo ar pinigų grąžinimo aktas. Todėl ir tenka bendrauti 4x1=4 mėn. su remonto centru.
|
Niurkt (2017-06-12, 09:29:52) rašė: Edgarlui (Svečias) (2017-06-12, 06:41:36) rašė:
... Čia turėtų paguosti kad Lietuvoje garantinis servisas, keitimai ir pan trunka "TIK" 3-4mėn? Net jeigu dėl garantinio aptarnavimo, ten kokios dalies keitimo ir jeigu keičia "TIK" mėnesį, tai yra pakankamai apgailėtina :)
Lietuvoje pagal mane ši sritis pati silpniausia kokia tik gali būti. Tikėkimės ateitį ateis naujas žaidėjas, kuris už sugedusį garantinį ragelį duos atitinkančios klasės telefoną pakeitimui ir pats remontas netruks ilgiau nei 7 darbo dienos. Žiauru kiek atvejų teko girdėti ir pačiam susidurti kai nauji telefonai dūlka tuose garantiniuose. Palaikau :) Galim tik reziumuoti lietuviško serviso ypatumus ir kokybę, jeigu žmonės džiaugiasi po 3-4 mėn. atgavę savo pinigus už brokuotą telefoną :) Ir dar sugeba tai pateikti kaip privalumą :)
Vieninteliu atveju suprantu žmones, kurie perka įrangą Lietuvoje, tai pirkimo išsimokėtinai galimybė. Visais kitais atvejai yra permokama, užtikrinamas galvos skausmas garantinio įvykio atveju ir pan. Ugly truth :)
|
Edgarlui (Svečias) (2017-06-12, 06:41:36) rašė:
Niekas neprievartauja pirkti būtent iš čia. ML laikosi vidutinės kainos principo. Bet už tat pigiau už Senukus, Topo centrą. Bet atsimink, kad pirkdamas iš internetinių parduotuvių 99,99 % bus telefonas ne mūsų SEB regiono. O tai reiškia, kad jei ragelis sugestų nepataisomai garantiniu laikotarpiu, pinigai ar naujas ragelis keliaus pas tave pėsčio kurjerio žingsniu iš jūsų pas pardavėją tarpininką, iš jo - pas pardavėją anam regione, iš jo - į ano regiono garantinio aptarnavimo centrą (dėl pažymos), iš jo - pas pardavėją anam regione, iš jo pas pardavėją tarpininką -iki jūsų. Jei su SEB rageliais Lietuvoje ši valachita užtrunka apie 3-4 mėn., tai ana grandinėlė gali užtrukti iki 2 metų. Ypač jei ragelis iš egzotinio regiono. Čia turėtų paguosti kad Lietuvoje garantinis servisas, keitimai ir pan trunka "TIK" 3-4mėn? Net jeigu dėl garantinio aptarnavimo, ten kokios dalies keitimo ir jeigu keičia "TIK" mėnesį, tai yra pakankamai apgailėtina :)
Lietuvoje pagal mane ši sritis pati silpniausia kokia tik gali būti. Tikėkimės ateitį ateis naujas žaidėjas, kuris už sugedusį garantinį ragelį duos atitinkančios klasės telefoną pakeitimui ir pats remontas netruks ilgiau nei 7 darbo dienos. Žiauru kiek atvejų teko girdėti ir pačiam susidurti kai nauji telefonai dūlka tuose garantiniuose.
|
Niekas neprievartauja pirkti būtent iš čia. ML laikosi vidutinės kainos principo. Bet už tat pigiau už Senukus, Topo centrą. Bet atsimink, kad pirkdamas iš internetinių parduotuvių 99,99 % bus telefonas ne mūsų SEB regiono. O tai reiškia, kad jei ragelis sugestų nepataisomai garantiniu laikotarpiu, pinigai ar naujas ragelis keliaus pas tave pėsčio kurjerio žingsniu iš jūsų pas pardavėją tarpininką, iš jo - pas pardavėją anam regione, iš jo - į ano regiono garantinio aptarnavimo centrą (dėl pažymos), iš jo - pas pardavėją anam regione, iš jo pas pardavėją tarpininką -iki jūsų. Jei su SEB rageliais Lietuvoje ši valachita užtrunka apie 3-4 mėn., tai ana grandinėlė gali užtrukti iki 2 metų. Ypač jei ragelis iš egzotinio regiono.
|
Kaina ne per didele? Kitur pigiau ir be akciju
|
Telefonas per geras tele2 tinklui. :) O jei rimtai, spėju ne telefono, o SIM kortelės bėdos. Jei telefonas liks Lietuvoje, rekomenduoju persirašyti per Odin į SEB regiono Nougat.
|
Sveiki. Turiu tokio beda su Samsung Galaxy S7. Parvestas is Norges,Bite,Telia(omnitel) kotreles skaito,jungesi o prie Tele2 nesijungia,raso tipo Tinkle neregistruotas....Gal kas zinot kas cia per bajeriukas? Aciu.
|
Aciu, bet programa nerodo atnaujinimo. Tai speju reikia tiesiog laukti, kol atsiras kada nors.
|
Pradžioje bandykite atnaujinimą atlikti per Samsungo Smart Switch programą skirtą kompiuteriams. Isidiekite ją į kompiuterį, prijunkite per USB laidą telefoną. Ir ten turėtų pasimatyti duomenys apie ragelį ir ar yra jam atnaujinimas. O atnaujinimas tiesiogiai gali nevykti dėl kelių priežasčių: pvz., ragelis yra taip vadinamas frankenšteinas (pagamintas iš kelių sugedusių skirtingų markių ragelių), suveikusi KNOX apsauga, telefonas iš egzotiško regiono, kuriam neišleistas atnaujinimas ir t.t.
|
|
|
Pirkite Galaxy A55 5G arba Galaxy A35 5G telefoną ir gaukite sportinę Galaxy Fit3 apyrankę dovanų! (0)
📱✨ Pasinaudokite šia puikia galimybe! 🎁
Pirkite Galaxy A55 5G arba Galaxy A35 5G telefoną ir gaukite sportinę Galaxy Fit3 apyrankę dovanų! 🤗
#GalaxyA55 #GalaxyA35 #GalaxyFit3 #naujienos
Pasiūlymas salonuose bei internete www.mobili.lt
|
Samsung Galaxy Fit3 (1)
🌟 Pristatome naujiena! 🌟
Galaxy Fit3 laikrodis už tik 69! 💫
|
Pristatome naujausiąjį Samsung S24 išmanųjį! (0)
✨ Naujoji Samsung S24 serija - žingsnis į ateitį! 🚀 Išskirtinės inovacijos, užtikrintas galingumas ir nepriekaištingas stilius - viskas viename telefone! 📱💫 Atrask technologijų viršūnes su Samsung S24! #SamsungS24 #Inovacijos #Technologijos
|
Registruokis ir sužinok pirmas apie NAUJAUSIĄ Galaxy AI (0)
|
Naujausias Samsung Galaxy S23 FE jau prekyboje! (0)
📱 Naujausias Samsung Galaxy S23 FE jau prekyboje! 🚀
Dabar, pirkdamas šį telefoną, gauk Galaxy Buds FE belaides ausines - DOVANŲ! 😍
Ar jau esate išbandę naują telefoną? Užsukite į saloną ir pamatykite gyvai! 🔥
#SamsungGalaxyS23FE #NewPhone #Technology #Innovation
|
Visos mobili.lt naujienos »
|
Džiugu, kad pas jus susitvarkė. Bet kaip iš eksperto norėjosi daugiau konkrečios informacijos. Pvz., ar įjungtas akumuliatoriaus taupymo režimas, jei taip, tai koks, kokios įjungtos, išjungtos funkcijos dar papildomai, kad gauti SOT 6 ar net 8h, kaip kai kurie giriasi, bet konkrečiai nieko, apart pagyrų savo genialumui, nepateikia jokios konkrečios informacijos.