Forumas
Forumas » Mobilieji telefonai » Samsung » Samsung Galaxy S7 G930  + Rašyti žinutę
Samsung Galaxy S7 G930
Pradžioje rodomi: seniausi | naujausi

Puslapiai: |1|...|3|4|5|6|7|...|12|...|21|...|30|...|39|

 
ssx (ekspertas)   2017-06-21, 09:40:57  |  cituoti
ssxui (Svečias) (2017-06-21, 06:29:56) rašė:
Džiugu, kad pas jus susitvarkė. Bet kaip iš eksperto norėjosi daugiau konkrečios informacijos. Pvz., ar įjungtas akumuliatoriaus taupymo režimas, jei taip, tai koks, kokios įjungtos, išjungtos funkcijos dar papildomai, kad gauti SOT 6 ar net 8h, kaip kai kurie giriasi, bet konkrečiai nieko, apart pagyrų savo genialumui, nepateikia jokios konkrečios informacijos.
Isjungtas bluetooth,isjungtas nfc,isjungtas always on display,atjungtas is programu Shealth.Wi-fi ijungtas pastoviai,isskyrus nakti. Ekrano apsvietimas daugiau nei puse . Jokiu taupymo rezimu neijungiu.
1

marvelas (teršėjas)   2017-06-21, 07:17:27  |  cituoti
ssxui (Svečias) (2017-06-21, 06:29:56) rašė:
Džiugu, kad pas jus susitvarkė. Bet kaip iš eksperto norėjosi daugiau konkrečios informacijos. Pvz., ar įjungtas akumuliatoriaus taupymo režimas, jei taip, tai koks, kokios įjungtos, išjungtos funkcijos dar papildomai, kad gauti SOT 6 ar net 8h, kaip kai kurie giriasi, bet konkrečiai nieko, apart pagyrų savo genialumui, nepateikia jokios konkrečios informacijos.
ekspertu informacija kainuoja, o cia tik viena per ta pati kalbantys malaalietkos ir botanikai.
0

ssxui (Svečias)   2017-06-21, 06:29:56  |  cituoti
Džiugu, kad pas jus susitvarkė. Bet kaip iš eksperto norėjosi daugiau konkrečios informacijos. Pvz., ar įjungtas akumuliatoriaus taupymo režimas, jei taip, tai koks, kokios įjungtos, išjungtos funkcijos dar papildomai, kad gauti SOT 6 ar net 8h, kaip kai kurie giriasi, bet konkrečiai nieko, apart pagyrų savo genialumui, nepateikia jokios konkrečios informacijos.
0

ssx (ekspertas)   2017-06-19, 16:05:46  |  cituoti
Rimas (Svečias) (2017-06-18, 17:58:20) rašė:
Allways on display niekada nenaudojau. Pastebėjau, kad palikus 3g/2g rėžimą energijos sunaudojama mažiau. Gal kas susidūrėte, kažin kiek laiko jis bus garantiniame dėl šios problemos? Išvis ar tokia problema įeina į garantinį aptarnavimą?
As s7 edge nesiau,man is sot 6h belaike vos 3 ir per nakti krito apie 20proc baterijos,viskas prasidejo staigiai kai gavau kazkoki nedideli update. Nunesiau i operatoriaus salona,sakau man baterija nebelaiko,sako tai kad tavo tel 9men ,nenorek kad laikytu kaip naujas,sakau laike viskas ok ,tik pries savaite pradejo durniuot. Iskeliavo i garantini,ten perrase softa,dave nauja pakroveja ir usb laida (nzn kodel) ,garantiniam isbuvo savaite, siuo metu dziaugiuosi telefonu ,baterija laiko kaip anksciau ,viskas puiku-nebijokit kreiptis i garantini.
0

Rimas (Svečias)   2017-06-18, 17:58:20  |  cituoti
Allways on display niekada nenaudojau. Pastebėjau, kad palikus 3g/2g rėžimą energijos sunaudojama mažiau. Gal kas susidūrėte, kažin kiek laiko jis bus garantiniame dėl šios problemos? Išvis ar tokia problema įeina į garantinį aptarnavimą?
0

djst (ekspertas)   2017-06-18, 12:28:21  |  cituoti
Rimui (Svečias) (2017-06-18, 12:18:35) rašė:
Jei išjungtas baterijos tausojimo režimas su „Allwais ON“ funkcija tai normalu per naktį 20 % netekimas. Jei tas netenkina, įjunk maksimalų arba vidutinį akumuliatoriaus taupymo režimą. Nustatymai ->Įrenginio priežiūra -> Akumuliatorius
Net ir su Always On funkcija 20-25% per naktį (~8val) nėra normalu. Ta funkcija naudoja ~1% baterijos per 1val.

Nešk į garantinį, tegu perrašo švariai softą.
0

Rimui (Svečias)   2017-06-18, 12:18:35  |  cituoti
Jei išjungtas baterijos tausojimo režimas su „Allwais ON“ funkcija tai normalu per naktį 20 % netekimas. Jei tas netenkina, įjunk maksimalų arba vidutinį akumuliatoriaus taupymo režimą. Nustatymai ->Įrenginio priežiūra -> Akumuliatorius
0

Rimas (Svečias)   2017-06-18, 11:03:11  |  cituoti
Tel. įsigijau neseniai, iškart atsinaujinau į Nougat (kaip buvo praėjusioj versijoj su šiuo tel. nežinau). Pagrindinė problema: per naktį nenaudojant išsikrauna 20-25%. Ar tai brokuotas tel.? Root nenoriu daryti, nes tel gatantinis.Bandžiau ir reset ir clear cache. Ar gali tokį išsikrovimą įtakoti silpnas 4g ryšys namie? Android os išvis sunaudoja 20%? čia normalu? Kiek esu turėję tel. tiek tikrai neišsikraudavo budėjime. Kokios jūsų patirtys? Jei sakykim čia softo problema, tai kodėl susiduria tik kai kurie tel.. Apps kurie drainintų baterija neradau.
0

Niurkt   2017-06-12, 13:41:06  |  cituoti
Perkant internetu iš Kinijos, Anglijos, Vokietijos ir t.t. garantiniu atveju viskas greičiau ir paprašiau sutvarkoma negu Lietuvoje. Kurą naudoji, važinėji n kartų, skambinėji "kada bus kas vyksta su aparatu", tuo metu nuo mėnesio iki trijų naudojiesi kažkokiu triperiu :D

kaip tas "svečias" čia rašė kad servisas neturi vietoj dalių ir pan., tai čia taisyklos ir pardavėjo problema, o ne pirkėjo kuris tau sumokėjo ir nori naudotis už tai ką sumokėjo.

mano akimis problemos sprendimas galėtų būtų toks: jeigu realiai nustatytas gamyklos defektas, pardavėjas duoda naują tokį patį įrenginį be jokių klausimų, o poto jau jo problemos aiškintis su tiekėjais ir gamintojais.

Čia reikia tik iniciatyvos gal kad įstatymus keistų ir pradėtų juos kontroliuoti :)
0

Ignacijus (ekspertas)   2017-06-12, 12:45:40  |  cituoti
Stendalis (2017-06-12, 10:23:22) rašė:
Stendaliui (Svečias) (2017-06-12, 10:15:22) rašė:
...
Aš nesiginčyju :) Tačiau man tai neatrodo normalu :) Paprastas pavyzdys (kurį jau esu ne kartą pateikęs) - amazon support“as. Parėjo sesei Motorolos, kurį jai buvau nupirkęs iš uk amazon, mikrofonas. Parašiau į amazon live chat, po 5 minučių gavau lipdukus prekės grąžinimui ir jau kitą dieną (dar man nespėjus išsiųsti garantinės prekės) naujas Motorola jau buvo pakeliui pas mane. Jeigu problemos kaltininkas būčiau aš - būtų tiesiog nurašę pinigus nuo mano kreditinės sąskaitos :)

Štai ką aš vadinu premium servisu. Jau nekalbu apie visus 30d. no questions asked grąžinimus ir visa kita. Kol bent kažko analogiško nebus Lietuvoje - tol su lietuviškomis įmonėmis, kaip pirkėjas, aš reikalų neturėsiu :)
Man tai visų garantinių viršūnė yra Apple garantinis JAV. Jeigu yra kokia problema su telefonu - neši į artimiausią Apple parduotuvę ir iš karto gauni naują, o jei nėra parduotuvėje - tai kitą dieną. Lietuvoj irgi Apple aptarnavimas geras, tik tiek, kad viskas trunka savaitę ar dvi.

Šiaip aš irgi galvojau, kad su kitų brandų telefonų garantiniu Lietuvoje ne kas, bet paskutinė mano patirtis rodo ką kitą. Nelaikė mano S7 Edge baterija, todėl nunešiau į Telia. Rezultate pakeitė bateriją ir galinį dangtelį (nes jį nuimti nesuskaldžius yra sudėtinga). Įdomiausia, kad viską atliko per savaitę. Tai rodo, kad visgi techniniai centrai tų dalių (bent jau populiariausių modelių) turi.

Dėl Stendalio paminėto naujo žaidėjo pritariu, tik kažkodėl galvoju, kad tai nerealu - Lietuva per maža šalis tokiems dalykams, kad apsimokėtų.
0

Stendalis (ekspertas)   2017-06-12, 10:23:22  |  cituoti
Stendaliui (Svečias) (2017-06-12, 10:15:22) rašė:
Nė vienas remontinis centras iš anksto neužperka atsarginių dalių telefonui. Jei defekto nustatymas užtrunka 2-3 darbo dienas, tai atsarginių dalių pirkimas pradedamas gamintojo sąskaita. O tai derinimas, dalių rezervavimas, ragelio gamintojo apmokėjimas už dalis ir darbą, darbo atlikimas. Tai užtrunka apie 1 mėn. geriausiu atveju. Blogiausia kai ragelis "kvailioja": tai dirba, tai nedirba. Toks defektas sunkiai pataisomas, ir tenka tok[ taisyti 4 kartus, kol galų gale išrašomas telefono keitimo ar pinigų grąžinimo aktas. Todėl ir tenka bendrauti 4x1=4 mėn. su remonto centru.
Aš nesiginčyju :) Tačiau man tai neatrodo normalu :) Paprastas pavyzdys (kurį jau esu ne kartą pateikęs) - amazon support“as. Parėjo sesei Motorolos, kurį jai buvau nupirkęs iš uk amazon, mikrofonas. Parašiau į amazon live chat, po 5 minučių gavau lipdukus prekės grąžinimui ir jau kitą dieną (dar man nespėjus išsiųsti garantinės prekės) naujas Motorola jau buvo pakeliui pas mane. Jeigu problemos kaltininkas būčiau aš - būtų tiesiog nurašę pinigus nuo mano kreditinės sąskaitos :)

Štai ką aš vadinu premium servisu. Jau nekalbu apie visus 30d. no questions asked grąžinimus ir visa kita. Kol bent kažko analogiško nebus Lietuvoje - tol su lietuviškomis įmonėmis, kaip pirkėjas, aš reikalų neturėsiu :)
0

Stendaliui (Svečias)   2017-06-12, 10:15:22  |  cituoti
Nė vienas remontinis centras iš anksto neužperka atsarginių dalių telefonui. Jei defekto nustatymas užtrunka 2-3 darbo dienas, tai atsarginių dalių pirkimas pradedamas gamintojo sąskaita. O tai derinimas, dalių rezervavimas, ragelio gamintojo apmokėjimas už dalis ir darbą, darbo atlikimas. Tai užtrunka apie 1 mėn. geriausiu atveju. Blogiausia kai ragelis "kvailioja": tai dirba, tai nedirba. Toks defektas sunkiai pataisomas, ir tenka tok[ taisyti 4 kartus, kol galų gale išrašomas telefono keitimo ar pinigų grąžinimo aktas. Todėl ir tenka bendrauti 4x1=4 mėn. su remonto centru.
0

Stendalis (ekspertas)   2017-06-12, 09:39:12  |  cituoti
Niurkt (2017-06-12, 09:29:52) rašė:
Edgarlui (Svečias) (2017-06-12, 06:41:36) rašė:
...
Čia turėtų paguosti kad Lietuvoje garantinis servisas, keitimai ir pan trunka "TIK" 3-4mėn? Net jeigu dėl garantinio aptarnavimo, ten kokios dalies keitimo ir jeigu keičia "TIK" mėnesį, tai yra pakankamai apgailėtina :)

Lietuvoje pagal mane ši sritis pati silpniausia kokia tik gali būti. Tikėkimės ateitį ateis naujas žaidėjas, kuris už sugedusį garantinį ragelį duos atitinkančios klasės telefoną pakeitimui ir pats remontas netruks ilgiau nei 7 darbo dienos. Žiauru kiek atvejų teko girdėti ir pačiam susidurti kai nauji telefonai dūlka tuose garantiniuose.
Palaikau :) Galim tik reziumuoti lietuviško serviso ypatumus ir kokybę, jeigu žmonės džiaugiasi po 3-4 mėn. atgavę savo pinigus už brokuotą telefoną :) Ir dar sugeba tai pateikti kaip privalumą :)
Vieninteliu atveju suprantu žmones, kurie perka įrangą Lietuvoje, tai pirkimo išsimokėtinai galimybė. Visais kitais atvejai yra permokama, užtikrinamas galvos skausmas garantinio įvykio atveju ir pan. Ugly truth :)
0

Niurkt   2017-06-12, 09:29:52  |  cituoti
Edgarlui (Svečias) (2017-06-12, 06:41:36) rašė:
Niekas neprievartauja pirkti būtent iš čia. ML laikosi vidutinės kainos principo. Bet už tat pigiau už Senukus, Topo centrą. Bet atsimink, kad pirkdamas iš internetinių parduotuvių 99,99 % bus telefonas ne mūsų SEB regiono. O tai reiškia, kad jei ragelis sugestų nepataisomai garantiniu laikotarpiu, pinigai ar naujas ragelis keliaus pas tave pėsčio kurjerio žingsniu iš jūsų pas pardavėją tarpininką, iš jo - pas pardavėją anam regione, iš jo - į ano regiono garantinio aptarnavimo centrą (dėl pažymos), iš jo - pas pardavėją anam regione, iš jo pas pardavėją tarpininką -iki jūsų. Jei su SEB rageliais Lietuvoje ši valachita užtrunka apie 3-4 mėn., tai ana grandinėlė gali užtrukti iki 2 metų. Ypač jei ragelis iš egzotinio regiono.
Čia turėtų paguosti kad Lietuvoje garantinis servisas, keitimai ir pan trunka "TIK" 3-4mėn? Net jeigu dėl garantinio aptarnavimo, ten kokios dalies keitimo ir jeigu keičia "TIK" mėnesį, tai yra pakankamai apgailėtina :)

Lietuvoje pagal mane ši sritis pati silpniausia kokia tik gali būti. Tikėkimės ateitį ateis naujas žaidėjas, kuris už sugedusį garantinį ragelį duos atitinkančios klasės telefoną pakeitimui ir pats remontas netruks ilgiau nei 7 darbo dienos. Žiauru kiek atvejų teko girdėti ir pačiam susidurti kai nauji telefonai dūlka tuose garantiniuose.
0

Edgarlui (Svečias)   2017-06-12, 06:41:36  |  cituoti
Niekas neprievartauja pirkti būtent iš čia. ML laikosi vidutinės kainos principo. Bet už tat pigiau už Senukus, Topo centrą. Bet atsimink, kad pirkdamas iš internetinių parduotuvių 99,99 % bus telefonas ne mūsų SEB regiono. O tai reiškia, kad jei ragelis sugestų nepataisomai garantiniu laikotarpiu, pinigai ar naujas ragelis keliaus pas tave pėsčio kurjerio žingsniu iš jūsų pas pardavėją tarpininką, iš jo - pas pardavėją anam regione, iš jo - į ano regiono garantinio aptarnavimo centrą (dėl pažymos), iš jo - pas pardavėją anam regione, iš jo pas pardavėją tarpininką -iki jūsų. Jei su SEB rageliais Lietuvoje ši valachita užtrunka apie 3-4 mėn., tai ana grandinėlė gali užtrukti iki 2 metų. Ypač jei ragelis iš egzotinio regiono.
0

Edgarl (Svečias)   2017-06-11, 12:37:56  |  cituoti
Kaina ne per didele? Kitur pigiau ir be akciju
0

Ryckkaai (Svečias)   2017-06-10, 07:34:19  |  cituoti
Telefonas per geras tele2 tinklui. :) O jei rimtai, spėju ne telefono, o SIM kortelės bėdos. Jei telefonas liks Lietuvoje, rekomenduoju persirašyti per Odin į SEB regiono Nougat.
0

Ryckkaa   2017-06-09, 19:02:39  |  cituoti
Sveiki. Turiu tokio beda su Samsung Galaxy S7. Parvestas is Norges,Bite,Telia(omnitel) kotreles skaito,jungesi o prie Tele2 nesijungia,raso tipo Tinkle neregistruotas....Gal kas zinot kas cia per bajeriukas? Aciu.
0

Irma (Svečias)   2017-06-07, 14:01:31  |  cituoti
Aciu, bet programa nerodo atnaujinimo. Tai speju reikia tiesiog laukti, kol atsiras kada nors.
0

Irmai (Svečias)   2017-06-06, 17:08:28  |  cituoti
Pradžioje bandykite atnaujinimą atlikti per Samsungo Smart Switch programą skirtą kompiuteriams. Isidiekite ją į kompiuterį, prijunkite per USB laidą telefoną. Ir ten turėtų pasimatyti duomenys apie ragelį ir ar yra jam atnaujinimas. O atnaujinimas tiesiogiai gali nevykti dėl kelių priežasčių: pvz., ragelis yra taip vadinamas „frankenšteinas“ (pagamintas iš kelių sugedusių skirtingų markių ragelių), suveikusi KNOX apsauga, telefonas iš egzotiško regiono, kuriam neišleistas atnaujinimas ir t.t.
0

+ Rašyti žinutę

Puslapiai: |1|...|3|4|5|6|7|...|12|...|21|...|30|...|39|


Mobili.lt naujienos

Pirkite Galaxy A55 5G arba Galaxy A35 5G telefoną ir gaukite sportinę Galaxy Fit3 apyrankę dovanų! (0)

📱✨ Pasinaudokite šia puikia galimybe! 🎁
Pirkite Galaxy A55 5G arba Galaxy A35 5G telefoną ir gaukite sportinę Galaxy Fit3 apyrankę dovanų! 🤗
#GalaxyA55 #GalaxyA35 #GalaxyFit3 #naujienos
Pasiūlymas salonuose bei internete www.mobili.lt

2024-03-21

Plačiau »

Samsung Galaxy Fit3 (1)

🌟 Pristatome naujiena! 🌟
Galaxy Fit3 laikrodis už tik 69€! 💫

2024-02-23

Plačiau »

Pristatome naujausiąjį Samsung S24 išmanųjį! (0)

Naujoji Samsung S24 serija - žingsnis į ateitį! 🚀 Išskirtinės inovacijos, užtikrintas galingumas ir nepriekaištingas stilius - viskas viename telefone! 📱💫 Atrask technologijų viršūnes su Samsung S24! #SamsungS24 #Inovacijos #Technologijos

2024-01-19

Plačiau »

Registruokis ir sužinok pirmas apie NAUJAUSIĄ Galaxy AI (0)

2024-01-03

Plačiau »

Naujausias Samsung Galaxy S23 FE jau prekyboje! (0)

📱 Naujausias Samsung Galaxy S23 FE jau prekyboje! 🚀
Dabar, pirkdamas šį telefoną, gauk Galaxy Buds FE belaides ausines - DOVANŲ! 😍
Ar jau esate išbandę naują telefoną? Užsukite į saloną ir pamatykite gyvai! 🔥
#SamsungGalaxyS23FE #NewPhone #Technology #Innovation

2023-12-04

Plačiau »

Visos mobili.lt naujienos »

 
© Mobili linija, 2024. Visos teisės saugomos.
Bluetooth
Bluetooth arba sutrumpintai BT - (angl. blue tooth - mėlynas dantis) – asmeninių tinklų (PAN) belaidžio ryšio gamybinė specifikacija (sukurta Ericsson ).
Bluetooth leidžia keistis informacija tarp tokių įrenginių kaip delniniai ir paprasti asmeniniai kompiuteriai, mobilieji telefonai, nešiojami kompiuteriai, spausdintuvai ir skaitmeniniai fotoaparatai. Protokolas naudoja patikimą, visuotinai prieinamą artimo ryšio trumpųjų radijo bangų diapazoną (nelicencijuotos 2.45 GHz dažnio ISM bangos). Siekiant išvengti sąveikos su kitais tą patį dažnį naudojančiais protokolais naudojami 1 Mhz pločio 79 kanalai, keičiami 1600 kartus per sekundę.

Bluetooth leidžia įrenginiams bendrauti iki 100 metrų atstumu vienas nuo kito, netgi jei jie yra skirtingose patalpose. Naudojamos skirtingos konstrukcijos ir dizaino antenos. Pagal galingumą, siųstuvai skirstomi į 3 klases:

Klasė (galingumas mW, dBm); atstumas
Klasė 1 (100 mW, 20 dBm); iki 100 metrų
Klasė 2 (2.5 mW, 4 dBm); iki 10 metrų
Klasė 3 (1 mW, 0 dBm); iki 1 metras.
Wi-Fi
Wi-Fi (sutrumpinimas iš angl. Wireless Fidelity) - protokolas ir standartas įrenginiams naudojantiems plačiajuostį radijo ryšį, skirtas organizuoti vietinius belaidžius ryšius. Sukurtas Wi-Fi Alliance konsorciumo, IEEE 802.11 (a,b,c) standarto pagrindu. Mobilūs įrenginiai turintys Wi-Fi klientinius gavimo-priėmimo įrenginius gali pasijungti į lokalius tinklus ir gauti interneto prieigą per taip vadinamus ryšio taškus arba „hotspots“. Dar Wi-Fi vadinamas Wlan .

Mobilūs telefonai naudoja šiuos dažnius
802.11a: Veikimo dažnis 5GHz. Pagerinta koduojanti technologija kaip 802.11g . Greitis yra54 Mbps.






802.11a: Veikimo dažnis 5GHz. Pagerinta koduojanti technologija kaip 802.11g . Greitis yra54 Mbps.

802.11b: paprasčiausia, ir pigiausia WLAN versija. Veikimo dažnis 2.4GHz, greitis yra 11 Mbps

802.11g: Veikimo dažnis 2.4GHz , naują koduojančią technologiją. Greitis yra 54 Mbps .



NFC
„Near Field Communication“ (artimo lauko komunikacija).
NFC technologija leidžia laisvų rankų įrangą greitai susieti su suderinama NFC laisvų rankų įranga ir su ja sujungti paprasčiausiai šiuos du prietaisus priartinus vieną prie kito.
EDGE
(Enhanced Data rates for Global Evolution)
nauja populiarios GPRS (paketinis duomenų perdavimas) technologijos versija. Pagrindinis EDGE privalumas- itin spartus ryšys iki 236 kb/s , teoriškai iki 473.6 kb/s .
3G
(3G)trečiosios kartos ryšys.
3G ryšys įgalina perduoti duomenis iki 2Mbps greičiu.
3G ryšys dar vadinamas UMTS arba WCDMA .
USB
(Universal Serial Bus)
Jungtis, kuria prie kompiuterio galime prijungti įvairius įrenginius, pavyzdžiui, MP3 grotuvus. USB 1.1 yra senesnis duomenų perdavimo per USB jungtį standartas. Jo maksimalus greitis siekia 1,4 MB/s. USB 2.0 yra apie 50 kartų spartesnis (57 MB/s).
IM
IM („Instant Messaging“) tiesioginiai pranešimai – tai bendravimo įrankis, leidžiantis naudotojams tiesiogiai kalbėtis siunčiant ir skaitant žinutes savo mobiliųjų telefonų ekranuose.
Akumuliatorius
akumuliatorių tipai :
nickel-cadmium (NiCd) - nikelio kadmio jau nenaudojama naujuose telefonuose .
nickel metal hydride (NiMH) - nikelio metalo hybrido jau nenaudojama naujuose telefonuose .
lithium-ion (Li-Ion) - ličio daugiausiai naudojama .
lithium-ion polymer(Li-poly) - ličio polymero , šis akumuliatorius apie 20% ilgiau laiko negu Li-Ion akumuliatorius ir daug lengvesnis .

Prieš naudodamiesi prietaisu pirmą kartą, turite įkrauti
akumuliatorių. Prieš įkraunant akumuliatorių visiškai jo iškrauti nereikia. Priešingai nei kitose akumuliatorių sistemose, atminties efektas neturi reikšmės jo veikimui.
http://www.mobili.lt/failai/akumuliatorius.png

apie akumuliatoriaus budėjimo trukmę:
Instrukcijose rašoma apie telefono parametrus ir ten būna paminėtas baterijos budėjimo laikas. Jis nurodytas dviem atvejais. Kai telefonu nesinaudojama (budėjimo režimas) ir kai šnekama telefonu (pokalbio režimas).

Kiek sutrumpėja budėjimo laikas %

Silpnas laukas/ieško tinklo 90%
Duomenų kabelis prijungtas 60-75%
IRDA aktyvuotas 7%
Priimamos SMS 12%
Rašomos SMS 50%
Skambutis 10-15%
Vibro skambutis 20%
Apšvietimas 15%
3G tinklas 20%
WLAN 50-80%
Foto,video 30-80%
MP3 30-80%
Žaidimai 30-80% .
4G
4G arba Fourth generation (liet. Ketvirtoji karta) – už 3G (UMTS) pažangesnė mobiliojo ryšio technologija, sukurta 2009 m. Jai priskiriamos dvi technologijų pošeimės: LTE (angl. Long Term Evolution) ir „WiMAX“. LTE pritaikyta mobiliųjų telefonų, o „WiMAX“ – bevieliams duomenų perdavimo tinklams. 4G ryšį palaikantys įrenginiai – išmanieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai, mobiliojo interneto modemai. 4G reikšmingas vaizdo žiūrėjimui, kadangi vaizdo turiniui ypač svarbi didelė interneto greitaveika bei mažas vėlinimo parametras. 4G technologija greta įprastinių mobiliojo ryšio paslaugų leidžia naudotis didelės mobiliojo interneto spartos reikalaujančiomis paslaugomis (tiesioginės transliacijos, vaizdo konferencijos ir vaizdo skambučiai, aukštos kokybės vaizdo medžiagos peržiūra), nešiojamu kompiuteriu naršyti internete didele sparta. Pažymėtina, kad nors 4G ryšys yra vis labiau plėtojamas, tačiau šiuo metu dar ir 3G galimybės (paslaugų skvarba, greitis, turinio įvairovė) nėra pilnai išnaudojamos.