|
Mobili taisykla - visiskas vartotojo negerbimas
|
Pradžioje rodomi:
seniausi
|
naujausi |
Puslapiai: |1|2|3|4|
|
|
|
2014-11-12, 21:39:50 |
|
gdrz
Parašė žinučių: 16 Miestas: Kaunas Telefonas: HTC Desire, Samsung Galaxy S3, HTC One M7 |
Sveiki, taigi apturejau patirties su mobili taisykla. Esme, kad buvo telefono gedimas (pamesdavo daznai rysi, taipogi ir mobilu interneta), telefonas buvo pristatytas i garantini servisa gauti DAP aktui. Po keletos savaiciu grizta telefonas i taisykla, jokio DAP akto nera. Tik kazkoks popiergalis, kuriame parasyta, kad "Telefonas atitiko garantines salygas, gedimas nustatytas, gedimas gali buti pasalintas mobili taisykla". Jokio DAP akto, nors pagal israsa telefonas atitinka garantines salygas, o buvo rastiskai prasyta DAP akto.
Kaip dar ir viskas OK, taciau uzklausus darbuotoju (tiek telefonu, tiek 2 kartus el. pastu), buvo paaiskinta, jog DAP aktas irasomas tik pirmus 6men, bet paprasius paaiskinti pagal kokias nuostatas jie vadovaujasi taip teigdami - telefonu negalejo atsakyti, tiesiog pasakydavo, kad taip yra bei pasiulydavo kreiptis el.pastu, el.pastu isvis nieko nebuvo atsakyta, nors rasiau 2014.10.30 bei 2014.11.04.
Kiek matau mobili taisykla nelinkusi bendradarbiauti su savo klientais. Bet dar kazkiek turiu kantrybes, taigi klausiu cia. Jeigu nebus atsakyta, tai kogero vienintele iseitis - kreiptis i vartotoju teises, kad imtusi nagrineti si atveji.
Visgi pagal vartotoju teisiu gynimo istatyma, yra reglamentuojama, kad prekei suteikiama 2metu garantija, ir garantiniu laikotarpiu esant garantiniam gedimui (pagal mobili taisykla israsyta lapa butent toks ir yra), vartotojas turi teise rinktis ar preke remontuoti, ar keisti i kita, ar atgauti pinigus. Norint atgauti pinigus is pardavejo del nekokybiskos prekes reikia DAP akto. Mobili taisykla DAP akta israsyti atsisako, teikdama jog jis israsomas tik pirmus 6men (nors garantija 2metai). Tikrai labai idomu butu suzinoti kokiu istatymu/straipsniu/skirsniu jus vadovaujates taip teikdami. Mano nuomone tai yra tiesiog jusu vidaus taisykles.
Iki siok tikrai rimtesne imone atrodet, visus telefonus pirkdavau mobilioj linijoj, taciau panasu, jog i klienta jum yra nusispjauti.
Jei busit nusiteike atrasyti, ir idomu apie koki atveji kalbama, palieku telefono IMEI (353648057570292). Kolkas atsakymo jokio negavau nei telefonu nei el.pastu. Nors telefonu vaikinukas is Kauno akropolio iskart pasiule kreiptis i vartotoju teises. Kogero taip ir reikes daryti, jeigu cia nesulauksiu atsakymo.
|
|
2014-11-12, 23:09:17 |
|
edas
Statusas: darbuotojas Parašė žinučių: 4252 Miestas: Vilnius Telefonas: N4 |
Sveiki,
DAP aktus turi patvirtinti gamintojas. Jei gamintojas neišduoda DAP akto, ką gali "Mobili taisykla" padaryti? gdrz (2014-11-12, 21:39:50) rašė:
Sveiki, taigi apturejau patirties su mobili taisykla. Esme, kad buvo telefono gedimas (pamesdavo daznai rysi, taipogi ir mobilu interneta), telefonas buvo pristatytas i garantini servisa gauti DAP aktui. Po keletos savaiciu grizta telefonas i taisykla, jokio DAP akto nera. Tik kazkoks popiergalis, kuriame parasyta, kad "Telefonas atitiko garantines salygas, gedimas nustatytas, gedimas gali buti pasalintas mobili taisykla". Jokio DAP akto, nors pagal israsa telefonas atitinka garantines salygas, o buvo rastiskai prasyta DAP akto.
Kaip dar ir viskas OK, taciau uzklausus darbuotoju (tiek telefonu, tiek 2 kartus el. pastu), buvo paaiskinta, jog DAP aktas irasomas tik pirmus 6men, bet paprasius paaiskinti pagal kokias nuostatas jie vadovaujasi taip teigdami - telefonu negalejo atsakyti, tiesiog pasakydavo, kad taip yra bei pasiulydavo kreiptis el.pastu, el.pastu isvis nieko nebuvo atsakyta, nors rasiau 2014.10.30 bei 2014.11.04.
Kiek matau mobili taisykla nelinkusi bendradarbiauti su savo klientais. Bet dar kazkiek turiu kantrybes, taigi klausiu cia. Jeigu nebus atsakyta, tai kogero vienintele iseitis - kreiptis i vartotoju teises, kad imtusi nagrineti si atveji.
Visgi pagal vartotoju teisiu gynimo istatyma, yra reglamentuojama, kad prekei suteikiama 2metu garantija, ir garantiniu laikotarpiu esant garantiniam gedimui (pagal mobili taisykla israsyta lapa butent toks ir yra), vartotojas turi teise rinktis ar preke remontuoti, ar keisti i kita, ar atgauti pinigus. Norint atgauti pinigus is pardavejo del nekokybiskos prekes reikia DAP akto. Mobili taisykla DAP akta israsyti atsisako, teikdama jog jis israsomas tik pirmus 6men (nors garantija 2metai). Tikrai labai idomu butu suzinoti kokiu istatymu/straipsniu/skirsniu jus vadovaujates taip teikdami. Mano nuomone tai yra tiesiog jusu vidaus taisykles.
Iki siok tikrai rimtesne imone atrodet, visus telefonus pirkdavau mobilioj linijoj, taciau panasu, jog i klienta jum yra nusispjauti.
Jei busit nusiteike atrasyti, ir idomu apie koki atveji kalbama, palieku telefono IMEI (353648057570292). Kolkas atsakymo jokio negavau nei telefonu nei el.pastu. Nors telefonu vaikinukas is Kauno akropolio iskart pasiule kreiptis i vartotoju teises. Kogero taip ir reikes daryti, jeigu cia nesulauksiu atsakymo.
|
|
2014-11-13, 11:10:08 |
|
gdrz
Parašė žinučių: 16 Miestas: Kaunas Telefonas: HTC Desire, Samsung Galaxy S3, HTC One M7 |
Tai siuo konkreciu atveju telefonas buvo siunciamas gamintojui apziurai ar mobili taisykla ji apziurejo? Kiek suprantu pagal israsa, telefonas atitinka garantinio remonto salygas. Taigi belieka tik gauti tai patvirtinanti DAP akta, kad butu grazinti pinigai is pardavejo ("Mobili Linija"), ar galima ir su siuo lapu? Jei sio lapo nepakanka, bei butinai reikia DAP akto, tai kaip man susisiekti su gamintoju del DAP akto israsymo (arba kodel gamintojas jo neisraso?)? Ne garantinis servisas turetu pasirupinti tarpininkavimu tarp manes bei gamintojo? Taipogi jeigu gamintojas neisraso DAP akto, kodel nera atsakymo - priezasties kodel jis nera israsomas? Pasakymas, kad DAP aktas israsomas tik pirmus 6men, visiskai netenkina. Lai paraso kokiais oficialiais straipsniais, nutarimais vadovaujasi. Nes dabar panasu, kad cia tik vidiniai nuostatai. Pagal LR istatymus, prietaisui garantija yra 2 metai, ir per ta laika sugedus prietaisui jis turi buti remontuojamas/keiciamas/grazinami pinigai.
|
|
2014-11-13, 11:12:52 |
|
gdrz
Parašė žinučių: 16 Miestas: Kaunas Telefonas: HTC Desire, Samsung Galaxy S3, HTC One M7 |
ugniusss (2014-11-12, 22:06:47) rašė:
Reikėjo į MTTC nešti.
Kreiptis reikia į ML direktorių jis perka ir užsako garantinio paslaugas, kurių jūsų manymu neatliko.
http://www.mobili.lt/lt/forumas/nariu_sarasas/edas
Jei turite kokių pasiūlymu ar pastabų :
Mano kontaktai: 8 698 58888 edas@mobili.lt Garantiniam lape nurodyta "Mobili taisykla", ten ir nesem. Ar visgi galima ir MTTC nesti, jei jis nera nurodytas?
|
|
2014-11-13, 12:28:48 |
|
saskis
Parašė žinučių: 2372 Miestas: Klaipėda Telefonas: Nokia Lumia 920 WP 8.1 |
gdrz (2014-11-13, 11:12:52) rašė: ugniusss (2014-11-12, 22:06:47) rašė:
... Garantiniam lape nurodyta "Mobili taisykla", ten ir nesem. Ar visgi galima ir MTTC nesti, jei jis nera nurodytas? Galim :)
|
|
2014-11-19, 11:57:36 |
|
civicas
Parašė žinučių: 2 Miestas: Vilnius Telefonas: Titan 5R |
Teko ir man priduoti savo telefoną į šią taisyklą, nebeveikė garsiaklabis. Atnešęs paklausiau, kiek laiko man jį tvarkys, sakė savaitę laiko, parašys sms. Praėjo dvi savaitės, glavojau gal telefono numerį neteisigną padaviau, nuėjau gyvai paklaust - tai čia vidutiniškai savaitė, gali ir dvi būt. Telefonas pasirodo nesutaisomas, tai sakė duos kitą tokį patį arba gražins pinigus, apie tai praneš smsu. Nu ok, laukiu toliau, va baiginėjasi trečia savaitė o tleefonas tyli. Tiesa, galiu pasidžiaugt tuo, kad davė pakaitinį telefoną. O dėl aptarnavimo, tai viskas ok, tik jeigu jau telefonas gali būt taisomas savaitę, mėnesį ar net metus, tai taip ir reikėtų sakyti, o ne meluoti, kad per savaitę sutvarkysim.
|
|
2014-11-19, 14:42:39 |
|
tygzei925
Parašė žinučių: 243 Miestas: Kaunas Telefonas: iPhone X 256GB |
Ypac kauno akropoli! Teko viena ir paskutini karta apsilankyt, nunesiau sake uz pusvalandzio atejau kazkas nesigavo reik siust i vilniu tai uz savaites po 3sav susisiekiau su kazkuo viresniu is ten ju kompanijos pasirodo akumas jungtis ir dar kazkas blogai nors iki tol viskas kuo puikiausiai veike! O nesiau kad softa atnaujintu... Ir visa tai 174lt kainavo, gaila buvau vaikas dar ir nesupratau kuo jie uzsiimineja
|
|
2014-11-19, 15:08:23 |
|
saskis
Parašė žinučių: 2372 Miestas: Klaipėda Telefonas: Nokia Lumia 920 WP 8.1 |
tygzei925 (2014-11-19, 14:42:39) rašė:
Ypac kauno akropoli! Teko viena ir paskutini karta apsilankyt, nunesiau sake uz pusvalandzio atejau kazkas nesigavo reik siust i vilniu tai uz savaites po 3sav susisiekiau su kazkuo viresniu is ten ju kompanijos pasirodo akumas jungtis ir dar kazkas blogai nors iki tol viskas kuo puikiausiai veike! O nesiau kad softa atnaujintu... Ir visa tai 174lt kainavo, gaila buvau vaikas dar ir nesupratau kuo jie uzsiimineja Cia beveik , kaip motery nusiust i autoservisa pakeist tepalus tai jei pričešins kad ir langus keist reik ar dar ka :D
|
|
2014-11-19, 15:57:48 |
|
tygzei925
Parašė žinučių: 243 Miestas: Kaunas Telefonas: iPhone X 256GB |
saskis (2014-11-19, 15:08:23) rašė: tygzei925 (2014-11-19, 14:42:39) rašė:
... Cia beveik , kaip motery nusiust i autoservisa pakeist tepalus tai jei pričešins kad ir langus keist reik ar dar ka :D Va butent! Tai jie su visais taip elgias, vis dar taspats ir poseidien dirba kuris itariu ir sugadino mano nokia tik issisuko...
|
|
2014-11-19, 16:10:13 |
|
saskis
Parašė žinučių: 2372 Miestas: Klaipėda Telefonas: Nokia Lumia 920 WP 8.1 |
Čia lietuva. Cia reik istatymus žinot ir but naglam :)
|
|
2014-11-19, 16:14:02 |
|
0_0
Statusas: teršėjas Parašė žinučių: 3159 Miestas: Klaipėda |
tygzei925 (2014-11-19, 15:57:48) rašė: saskis (2014-11-19, 15:08:23) rašė:
... Va butent! Tai jie su visais taip elgias, vis dar taspats ir poseidien dirba kuris itariu ir sugadino mano nokia tik issisuko... Džiaukis, kad dar nepasakė kad aparatas skendęs
|
|
2014-11-19, 17:29:05 |
|
gdrz
Parašė žinučių: 16 Miestas: Kaunas Telefonas: HTC Desire, Samsung Galaxy S3, HTC One M7 |
Kiek teko su MTTC reikalu turet tai jie taip uztrunka tikrai ilgai, bet bent zmogiskai kalba. Mobilioj taisykloj matyt nenori zmogiskai kalbet, kadangi susije su mobilia linija, israsydami DAP akta galima sakyt tures nuostoli ta pati imone. Seniau kiek pirkdavau telefonu visada is mobilios linijos imdavau, nieko pries juos neturejau. Visgi susidurus su servisu sakau ate. Dabar visuomet imdamas nauja rageli pasidomesiu kur atliekamas garantinis remontas - jei tai bus mobili taisykla, eisiu kitur. Saraskinu kontora zodziu. O Kauno akropolyje dirbantis vaikinas (mobili taisykla), tai tikrai turetu pasimokyti mandagumo ir istatymu (nors kogero juos zino, tiesiog laikosi mobili taisykla vidines tvarkos). Net pakisus vartotoju teises atspausdintas po nosim aiskina kazkokias nesamones, jog DAP aktas tik pirmus 6men israsomas.. bet negali pasakyti pagal kokias nuostatas
|
|
2014-11-19, 17:31:42 |
|
gdrz
Parašė žinučių: 16 Miestas: Kaunas Telefonas: HTC Desire, Samsung Galaxy S3, HTC One M7 |
Idomu ar mobili taisykla ta pacia dainele, apie DAP aktu neisrasyma (arba israsyma tik pirmus 6men), dainuotu jeigu si istorija susilauktu siek tiek viesumo per spauda :)
|
|
2015-01-15, 16:37:41 |
|
tomas1693
Statusas: ekspertas Parašė žinučių: 1005 Miestas: Vilnius Telefonas: Samsung Galaxy S10 |
Gaila, bet kartojasi minetos problemos mobilioje taisykloje...
gal galetumet man paaiskinti ka telefonas veikia jusu servise kelias dienas, o poto issiustas i Regionini serviso centra jau 5d, neva ,,taisomas,,? Juolab, kad telefonas pirktas naujas, ir sekancia diena priduotas i taisykla, del broko ....
Nusivyliau ir as mobilia linija...
|
|
2015-01-15, 16:59:58 |
|
EdgardasB
Parašė žinučių: 361 |
tomas1693 (2015-01-15, 16:37:41) rašė:
Gaila, bet kartojasi minetos problemos mobilioje taisykloje...
gal galetumet man paaiskinti ka telefonas veikia jusu servise kelias dienas, o poto issiustas i Regionini serviso centra jau 5d, neva ,,taisomas,,? Juolab, kad telefonas pirktas naujas, ir sekancia diena priduotas i taisykla, del broko ....
Nusivyliau ir as mobilia linija... Tai tu nesinervuok, jei tik savaitė praėjo :) mobilioj taisykloj ir mėnesį gali užsibūt ir tai pagal juos normalus terminas. Niekad nerekomenduoju pirkt daiktų iš tos pačios įmonės, kuri ir dar garantiškai "tvarko". Paskutiniai atogarsiai tik parodo, koks jų požiūris į klientą. Yra Mobilioj linijoj normalių, sąžiningų darbuotojų, tačiau to darbuotojo rankos surištos ir viską kontroliuoja iš viršaus.
|
|
2015-01-15, 17:15:26 |
|
tomas1693
Statusas: ekspertas Parašė žinučių: 1005 Miestas: Vilnius Telefonas: Samsung Galaxy S10 |
EdgardasB (2015-01-15, 16:59:58) rašė: tomas1693 (2015-01-15, 16:37:41) rašė:
... Tai tu nesinervuok, jei tik savaitė praėjo :) mobilioj taisykloj ir mėnesį gali užsibūt ir tai pagal juos normalus terminas. Niekad nerekomenduoju pirkt daiktų iš tos pačios įmonės, kuri ir dar garantiškai "tvarko". Paskutiniai atogarsiai tik parodo, koks jų požiūris į klientą. Yra Mobilioj linijoj normalių, sąžiningų darbuotojų, tačiau to darbuotojo rankos surištos ir viską kontroliuoja iš viršaus. butu galimybe tai kad ir dabar atsiimciau is mobilios taisyklos telefona, ir nunesciau i MTTC.....
|
|
2015-01-15, 17:19:22 |
|
EdgardasB
Parašė žinučių: 361 |
tomas1693 (2015-01-15, 17:15:26) rašė: EdgardasB (2015-01-15, 16:59:58) rašė:
... butu galimybe tai kad ir dabar atsiimciau is mobilios taisyklos telefona, ir nunesciau i MTTC..... Šiaip geriausiai, tai iš pradžių nunešti į MTTC, sumokėti keliasdešimt litų ir gauti diagnostikos aktą, jame bus parašyta, jog yra defektas. O nunešus į Mobili ir jei ten nustato, kad nėra gedimo, tai tiesiai į žiniasklaida ir į teismą, nes čia būtų didelis skandalas ;)
|
|
2015-01-15, 18:12:06 |
|
tomas1693
Statusas: ekspertas Parašė žinučių: 1005 Miestas: Vilnius Telefonas: Samsung Galaxy S10 |
EdgardasB (2015-01-15, 17:19:22) rašė: tomas1693 (2015-01-15, 17:15:26) rašė:
... Šiaip geriausiai, tai iš pradžių nunešti į MTTC, sumokėti keliasdešimt litų ir gauti diagnostikos aktą, jame bus parašyta, jog yra defektas. O nunešus į Mobili ir jei ten nustato, kad nėra gedimo, tai tiesiai į žiniasklaida ir į teismą, nes čia būtų didelis skandalas ;) Na, pakentesiim, palauksim dar pora dienu, jei ne, teks aiskintis, nes rimtai nesamone kad su nauju telefonu tiek tampytis...
|
|
2015-01-16, 01:58:40 |
|
padekit_issirinkt
Parašė žinučių: 109 |
tomas1693 (2015-01-15, 18:12:06) rašė: EdgardasB (2015-01-15, 17:19:22) rašė:
... Na, pakentesiim, palauksim dar pora dienu, jei ne, teks aiskintis, nes rimtai nesamone kad su nauju telefonu tiek tampytis... Kas per telefonas, jei ne paslaptis?
|
|
2015-01-16, 02:31:11 |
|
artorelis
Parašė žinučių: 4123 Miestas: Kaunas Telefonas: Samsung Galaxy Note 3 |
padekit_issirinkt (2015-01-16, 01:58:40) rašė: tomas1693 (2015-01-15, 18:12:06) rašė:
... Kas per telefonas, jei ne paslaptis? Spėju, kad kokia nors sušikta Microsoft'o Lumia, visi servisai tais šūdais užbombinti. 😊 Tikrai abejoju, kad kas nors iš Samsung'o flagmanų. Jei suklydau tai sorry. ☺
|
|
|
|
Pristatome Xiaomi 14 Ultra! (0)
Patirkite beprecedentę galios, našumo ir stiliaus kombinaciją su šiuo naujuoju Xiaomi 14 Ultra. Nu nuo greitųjų procesorių iki stulbinančių vaizdų, tai yra pats geriausias jūsų skaitmeninio gyvenimo draugas.
🎁 𝐘𝐩𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠𝐚 𝐝𝐨𝐯𝐚𝐧𝐚: Perkant Xiaomi 14 Ultra, gausite DOVANŲ Xiaomi A Pro 55 televizorių!
#Xiaomi14Ultra #Akcija #XiaomiTV
|
Galaxy AI jau čia! (0)
Skubame pranešti! Galaxy AI išplečia savo ribas ir įsilieja į Samsung modelius: S23 seriją, S23 FE, Flip5/Fold5 ir Tab S9 seriją. Būkite su mumis šių technologijų evoliucijos viršūnėje! 🚀 #GalaxyAI #Samsung #Naujovės
|
Pirkite Galaxy A55 5G arba Galaxy A35 5G telefoną ir gaukite sportinę Galaxy Fit3 apyrankę dovanų! (0)
📱✨ Pasinaudokite šia puikia galimybe! 🎁
Pirkite Galaxy A55 5G arba Galaxy A35 5G telefoną ir gaukite sportinę Galaxy Fit3 apyrankę dovanų! 🤗
#GalaxyA55 #GalaxyA35 #GalaxyFit3 #naujienos
Pasiūlymas salonuose bei internete www.mobili.lt
|
Samsung Galaxy Fit3 (0)
🌟 Pristatome naujiena! 🌟
Galaxy Fit3 laikrodis už tik 69! 💫
|
Pristatome naujausiąjį Samsung S24 išmanųjį! (0)
✨ Naujoji Samsung S24 serija - žingsnis į ateitį! 🚀 Išskirtinės inovacijos, užtikrintas galingumas ir nepriekaištingas stilius - viskas viename telefone! 📱💫 Atrask technologijų viršūnes su Samsung S24! #SamsungS24 #Inovacijos #Technologijos
|
Visos mobili.lt naujienos »
|
Kaip dar ir viskas OK, taciau uzklausus darbuotoju (tiek telefonu, tiek 2 kartus el. pastu), buvo paaiskinta, jog DAP aktas irasomas tik pirmus 6men, bet paprasius paaiskinti pagal kokias nuostatas jie vadovaujasi taip teigdami - telefonu negalejo atsakyti, tiesiog pasakydavo, kad taip yra bei pasiulydavo kreiptis el.pastu, el.pastu isvis nieko nebuvo atsakyta, nors rasiau 2014.10.30 bei 2014.11.04.
Kiek matau mobili taisykla nelinkusi bendradarbiauti su savo klientais. Bet dar kazkiek turiu kantrybes, taigi klausiu cia. Jeigu nebus atsakyta, tai kogero vienintele iseitis - kreiptis i vartotoju teises, kad imtusi nagrineti si atveji.
Visgi pagal vartotoju teisiu gynimo istatyma, yra reglamentuojama, kad prekei suteikiama 2metu garantija, ir garantiniu laikotarpiu esant garantiniam gedimui (pagal mobili taisykla israsyta lapa butent toks ir yra), vartotojas turi teise rinktis ar preke remontuoti, ar keisti i kita, ar atgauti pinigus. Norint atgauti pinigus is pardavejo del nekokybiskos prekes reikia DAP akto. Mobili taisykla DAP akta israsyti atsisako, teikdama jog jis israsomas tik pirmus 6men (nors garantija 2metai). Tikrai labai idomu butu suzinoti kokiu istatymu/straipsniu/skirsniu jus vadovaujates taip teikdami. Mano nuomone tai yra tiesiog jusu vidaus taisykles.
Iki siok tikrai rimtesne imone atrodet, visus telefonus pirkdavau mobilioj linijoj, taciau panasu, jog i klienta jum yra nusispjauti.
Jei busit nusiteike atrasyti, ir idomu apie koki atveji kalbama, palieku telefono IMEI (353648057570292). Kolkas atsakymo jokio negavau nei telefonu nei el.pastu. Nors telefonu vaikinukas is Kauno akropolio iskart pasiule kreiptis i vartotoju teises. Kogero taip ir reikes daryti, jeigu cia nesulauksiu atsakymo.